Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-15, 12:45
  #1
Medlem
Det här är en annorlunda fråga men jag tror att jag har börjat märka när personen jag träffar blir kåt genom hans fötter. När han blir tänd så börjar han knipa om tår och kan inte ligga still med fötterna. Detta är alltså utan att vi gör någonting.

Är det här ett vanligt fenomen? Vore häftigt att veta när det händer så jag kan göra det extra speciellt.
Citera
2018-11-15, 13:08
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetogethealthy
Det här är en annorlunda fråga men jag tror att jag har börjat märka när personen jag träffar blir kåt genom hans fötter. När han blir tänd så börjar han knipa om tår och kan inte ligga still med fötterna. Detta är alltså utan att vi gör någonting.

Är det här ett vanligt fenomen? Vore häftigt att veta när det händer så jag kan göra det extra speciellt.

Det är nog väldigt personligt för honom. När vi killar blir kåta så reduceras vissa förnuftiga omdömen. Men det har jag märk även gäller för tjejer.
Om han kniper med tårna så är det en ganska oförarglig sak. Men en tjej som är UG kan önska sig både örfilar, ryck i håret, verbal förnedring o.s.v. Endorfinerna som kåtheten släpper lös kan få de mest konstiga effekter. Det skulle kunna klassas som tillfällig sinnesförvirring, men att påstå det skulle vara politiskt självmord.
Citera
2018-11-15, 14:48
  #3
Medlem
Ja jag kan känna igen det, om du menar att killen sprattlar LITE och får svårt att ligga still.
Kan inte ens föreställa mig att ligga som en död fisk och vara askåt...

Men snälla TS, redigera ämnesrubriken till något vi andra kan förstå, innan jag blir fysiskt sjuk av att se det där taffliga försöket.
"Rycker i fötterna tänd" ?? Kom igen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback