Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-15, 13:08
  #13
Medlem
Säg inget om din plan.

var hos honom tills att du vet tills han ska gå och lägga sig. Säg att du vill sova över. Lägg dig i hanns säng... Lura av honom kalsongen lägg dig nära och pilla in hans kuk så fort den är styv. När det har gått för honom så ligg bara och smek honom ett tag.
på morgonen trycker du dina bröst mot honom och säg knulla mig. Och om han inte gör så mycket så gör samma sak som dan innan.

Lovar att han är din efter det Puss.
Citera
2018-11-16, 05:04
  #14
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Klart att han är intresserad men som du säger blyg och hämmad. Om du visar intresse kommer han att bli överlycklig! Gör lite saker som att ”råka” komma fysiskt nära honom, ta på honom osv så det blir lättare.
Citera
2018-11-16, 10:00
  #15
Medlem
Demetrioss avatar
2 saker som känns konstiga:
- T.o.m blygaste killarna känner sig jättebekvämt i skrift. Om man på riktigt vore genuint intresserad skulle han lika gärna inleda samtalen själv.

- Ett hjärta vid ett tillfälle?? Haha, han verkar inte vara särskilt generös med det. Sådan känslokyla har ingenting med blygseln att göra när man chattar i skrift med någon man tycker om.

Blyga killar attraherar i regel inte tjejer och har inga särskilt roliga kompisgäng att hänga med. Eller vill han kanske att hävda sig i gänget genom att han haffat en snygg tjej, vad vet jag...
Spelar han kanske bara svår och cool och just därför tänker du fortfarande på honom istället för att hitta någon som är tydligare med sina känslor? I så fall gör han helt rätt!
Citera
2018-11-16, 20:25
  #16
Medlem
Ja han gillar dig, ta första steget du bara.
Citera
2018-11-16, 21:29
  #17
Medlem
Update: vi hängde ikväll och jag bestämde mig för att säga att jag har känslor. (Pallar ej vänta till någon gång då vi har druckit och försöka komma nära på det sättet. Inte riktigt min stil).

Märkte att han blev nervös och rodnade lite. Han sa "jag vet inte vad jag ska säga..." och fortsatte sen "jag har tänkt på det. Jag trivs verkligen med dig på alla sätt men jag känner inte samma som du"

Gör lite ont just nu, men det läker. Skönt att få ett svar iaf.
Citera
2018-11-17, 09:44
  #18
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ell1
Update: vi hängde ikväll och jag bestämde mig för att säga att jag har känslor. (Pallar ej vänta till någon gång då vi har druckit och försöka komma nära på det sättet. Inte riktigt min stil).

Märkte att han blev nervös och rodnade lite. Han sa "jag vet inte vad jag ska säga..." och fortsatte sen "jag har tänkt på det. Jag trivs verkligen med dig på alla sätt men jag känner inte samma som du"

Gör lite ont just nu, men det läker. Skönt att få ett svar iaf.
Tack för uppdateringen!, det var modigt av dig att ta detta svåra samtal med honom. Om alla var lika modiga och beslutsamma som du (vilket är helt normalt socialt beteende) så skulle vi fattas hälften av förbryllande trådar här i relationakuten.
Finns inga sköna utgångar när känslor inte är ömsesidiga och det kommer alltid att göra ont. Desto bättre om man förstår det i ett tidigt skede och kan gå vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback