Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-14, 17:04
  #1
Medlem
Emiliasecrets avatar
Hej! Jag skulle gärna vilja veta lite mer om LVM-hem i öppnare former för kvinnor. Jag vet att Fortunagården och Runnagården har öppna avdelningar, men har aldrig varit på en institution i öppnare former så jag skulle gärna vilja veta hur det är allmänt på en öppen institution för kvinnor och om man får ha sin mobil där?
Citera
2018-11-14, 18:58
  #2
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Glöm mobilen. Men du får nog mobil när de hittar ett behandlingshem till dig.
Citera
2018-11-14, 23:02
  #3
Medlem
FETochFULs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Glöm mobilen. Men du får nog mobil när de hittar ett behandlingshem till dig.

på rebecka hemmet som inte är öppen. Så får man en mobil av dom
Citera
2019-01-02, 19:32
  #4
Medlem
Ja rebecka hemmet på ekerö, där får du låna en knapptelefon, dock är det låst. Sen finns rebecka ekebylund öppna avdelning, ligger intill arlanda typ, där får man ha sin egna telefon, även dator om du har
Citera
2019-01-22, 22:13
  #5
Medlem
beauty88s avatar
Jag har varit på runnagården. Är et TOPPEN-STÄLLE. underbar personal, fina lokaler och bra behandling.
Öppnaste avdelningen fick jag ha mobil på, inyernet, gå ut och gå, åka på stan osv helt själv bara jag sa till vart jag skulle å hur länge typ. Fick till och med låna runnas företagsbusskort när jag skulle på stan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback