Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-14, 22:50
  #25
Medlem
Autismpowers avatar
Jag tycker det luktar gött alltid tyckt. Jag har själv aspergers och jag tycker iaf inte det är ett problem.
Citera
2018-11-14, 23:46
  #26
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Jag har tyvärr känt lukten av en tänd marijuana-cigarett en gång, och jag står nog hellre inklämd mellan två feta, rökande negrer i en liten telefonkiosk än upplever den stanken igen. Knarkare är verkligen ett släkte för sig som klarar av att stå ut med den mesta misär för att få sig ett rus.

Hahaha Låt mig gissa, du är 60+ och kärring?
Citera
2018-11-14, 23:48
  #27
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Hahaha Låt mig gissa, du är 60+ och kärring?

Icke-knarkande man.
Citera
2018-11-14, 23:51
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Jag har tyvärr känt lukten av en tänd marijuana-cigarett en gång, och jag står nog hellre inklämd mellan två feta, rökande negrer i en liten telefonkiosk än upplever den stanken igen. Knarkare är verkligen ett släkte för sig som klarar av att stå ut med den mesta misär för att få sig ett rus.

Jag älskar negerreferenser och du har så rätt så. Min hjärna signalerade omgående - LETS GET THE FUCK OUT OF HERE.
Citera
2018-11-15, 00:34
  #29
Medlem
YLD1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Efter en viss tid av prokrastinering och introspektion känner jag att tiden är inne nu. Den här tråden måste verkställas. Det är något med mig och marijuanarök som inte går ihop. Jag har passerat ex antal gräsrökare, med samma frånstötande sensationer mot röken som avges vid varje tillfälle. Delar ni brukare min aversion mot gräslukten och låter det positiva överväga det negativa? Jag har en aspergerdiagnos och därmed viss förhöjd känslighet till stimuli av olika slag.

Är det min överkänslighet och fruktan för det okända eller luktar ni marijuanarökare kattpiss?

/Frågvis aspie
Nej, det luktar skit. Jag har ingen diagnos och det är frånstötande även för en diagnosfri.
Citera
2018-11-15, 00:41
  #30
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Jag har tyvärr känt lukten av en tänd marijuana-cigarett en gång, och jag står nog hellre inklämd mellan två feta, rökande negrer i en liten telefonkiosk än upplever den stanken igen. Knarkare är verkligen ett släkte för sig som klarar av att stå ut med den mesta misär för att få sig ett rus.


Tycker man att cigarettrök eller (2 rökande negrer i ett litet bås) luktar bättre än marijuana så har man förmodligen något fel på näsan.
Citera
2018-11-15, 01:28
  #31
Medlem
Rufoss avatar
Blir glad och intresserad varje gång jag känner doften.

Brukar tänka att här finns någon eller några som mår riktigt gött just nu.
Citera
2018-11-15, 08:14
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Tycker man att cigarettrök eller (2 rökande negrer i ett litet bås) luktar bättre än marijuana så har man förmodligen något fel på näsan.

Som att jämföra vad man föredrar mellan aids och cancer.
Citera
2018-11-15, 10:31
  #33
Medlem
IltoJihs avatar
Riktigt bra och sticky weed kan lukta nästan identiskt som skunkspray, när jag bodde i Kalifornien och åkte förbi nånstans där en skunk hade sprayat var det exakt samma lukt som när man hade varit på the dispensary och köpt en viss strain.
Citera
2018-11-15, 11:43
  #34
Medlem
Livshacks avatar
Själv älskar jag gräslukten. Blir alltid glad när man känner den ute på stan då det ger rätt trevliga associationer.
Citera
2018-11-15, 14:41
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Själv älskar jag gräslukten. Blir alltid glad när man känner den ute på stan då det ger rätt trevliga associationer.

Du har med andra ord en fetisch.
Citera
2018-11-16, 17:09
  #36
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Jag fick också den känslan, att lukten inte går att ta fel på. Anmärkningsvärt att dessa tomtar rökte offentligt.



Vad händer efter 3-5 veckor?

Då lägger man d3m i blom och då börjar det lukta gott.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback