Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-14, 13:00
  #1
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Har haft en iPhone 6 liggandes hemma i en låda och tänkte ta med den på en resa ifall någpt skulle hända med min ordinarie telefon. Märkte då till min stora förvåning att simkortshållaren fattades.

Såna finns tack och lov att beställa på nätet, men undrar om det går att köpa en hållare i en fysisk affär här och nu idag?
Citera
2018-11-14, 16:28
  #2
Avstängd
Fistfullofmetals avatar
Har du ringt och hört med dina närmsta återförsäljare?
Citera
2018-11-20, 17:51
  #3
Medlem
GLYKOZs avatar
"Mobilfrid" i Upplands Väsby, har hjälpt mig att införskaffa Sim-kortshållare till en Sony Xperia som var 4 år gammal! De har även hjälpt mig med andra reservdelar,mycket sjysta o tekniskt kunniga!
Citera
2018-11-20, 22:35
  #4
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Har haft en iPhone 6 liggandes hemma i en låda och tänkte ta med den på en resa ifall någpt skulle hända med min ordinarie telefon. Märkte då till min stora förvåning att simkortshållaren fattades.

Såna finns tack och lov att beställa på nätet, men undrar om det går att köpa en hållare i en fysisk affär här och nu idag?

För att du ska kunna få konkreta, användbara tips, behöver man nog veta i vilken del av Sverige du befinner dig. Det kan ju t.ex. vara väldigt långt för dig att åka till Uppland, som föreslås i inlägget här ovan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback