Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-14, 06:47
  #1
Medlem
Jag har svenska som andra språk och vill gärna veta andra ord och uttryck som är bättre att använda än "knulla", "fitta" osv...
Dessutom jag vill ha översättningar för de engelsk uttrycka... Till exempel.. Fucking, shagging, screwing, drilling, ploughing...
I helheten vill jag inte bara knulla min tjej fast alla olika typer av att ligga med henne..
Hjälpa mig.
Citera
2018-11-14, 06:50
  #2
Medlem
https://www.synonymer.se/sv-syn/knulla
Citera
2018-11-14, 06:56
  #3
Medlem
Tack. Men vilken är bättre att använda? Och vilken är a big no no?
Citera
2018-11-14, 08:32
  #4
Medlem
Taklampsfots avatar
Säg att du vill penetrera din tjejs vagina, du vill idka samlag. Fungerar varje gång.
Citera
2018-11-14, 09:12
  #5
Medlem
G-punktens avatar
Smattra, trycka, ligga, skinka, smälla, jappa, bazza
Citera
2018-11-14, 09:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andropos
Tack. Men vilken är bättre att använda? Och vilken är a big no no?
De uttryck som är socialt accepterade är, ha samlag, ha sex, ligga med. Övriga ord och uttryck kan vara lite riskfyllda att använd. Det beror helt på vilka man pratar med och vilken situation det är. Istället för ordet fitta så är det socialt accepterat att säga snippa, lika som vi för kuk säger snopp. Snippa och snopp används även av föräldrar när de ska prata om kroppen med sina barn.
Jag förstår att det kan bli problem med vilka uttryck som kan användas i olika sammanhang när man inte har svenska som modersmål. Läs mycket, det ger dig ett rikare språk.
Citera
2018-11-14, 09:47
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Andropos
Jag har svenska som andra språk och vill gärna veta andra ord och uttryck som är bättre att använda än "knulla", "fitta" osv...
Dessutom jag vill ha översättningar för de engelsk uttrycka... Till exempel.. Fucking, shagging, screwing, drilling, ploughing...
I helheten vill jag inte bara knulla min tjej fast alla olika typer av att ligga med henne..
Hjälpa mig.

göka
Citera
2018-11-14, 10:00
  #8
Medlem
Vad är syftet med detta? Olika sätt att säga det på kan väcka olika typer av känslor.
Citera
2018-11-14, 10:02
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taklampsfot
Säg att du vill penetrera din tjejs vagina, du vill idka samlag. Fungerar varje gång.
Hahah ja vilken brud gillar inte att höra de, vackra ord minsann
Citera
2018-11-14, 11:02
  #10
Avstängd
link71s avatar
Vill du hänga med till min pökpåse? Funkar varje gång
Citera
2018-11-14, 11:11
  #11
Medlem
nicodeas avatar
Får jag bestiga dig, Kan jag nyttja din framstjärt, Ska vi ha lite kuttrasju ikväll? Får jag föra in kissepinnen i kissegrottan?
Citera
2018-11-14, 11:35
  #12
Medlem
Idka älskog.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback