Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-14, 03:49
  #1
Medlem
Hejsan folket, blir mitt första & eventuellt sista inlägg här på flashback, men jag har en fråga som rubriken lyder. Jag har börjat knapra upp bettingen mer seriöst för varje dag som går,men under dessa 3-4 år/säsonger har det gått riktigt bra för mig. Så jag har funderat och flytta till Spanien,fuengirola. Varit där några gånger tidigare och jag älskar det. Har kikat lite långtidskontrakt och det verkar vara förvånansvärt billigt. Tanken var att testa hyra & vara där i ett år, för att kolla om man får ihop det & trivs. Nu när jag varit där några korta perioder har jag kört ifrån en svensk VPN.

Till min fråga iaf, har någon erfarenhet om detta. Vet att man annars kan använda sig utav målvakter, men är inte speciellt sugen på det, dels också för det jag spelar på är i en annan tidzon, så det blir rätt sena nätter. Vet också att man måste bokföra sig där om man ska vara där mer än 52 dagar, men det är ett problem som går att lösa .

Ni som brukar vara utanför den svenska gränsen, hur gör ni & är det något jag bör tänka på?

// mvh en fundersam
Citera
2019-01-25, 01:09
  #2
Medlem
Problem Solved, du kan låsa tråden nu!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback