Citat:
Ursprungligen postat av
hodde
Som sagts, det gr inte att diskutera med dig, du svarar aldrig sakligt och nstan enbart samma svar.
Ditt argument om att det r en saga(och drfr absolut inte kan inkludera politik och trender, m.m.), har du nu dragit 19(!) gnger i den hr trden (skfunktionen), jag vet inte om du r dement eller schizofren eller vad det r, men ditt frsvar av Star Wars r likt ditt hat mot Trump, det r du, och resten i din enmanssekt som hller p, sida efter sida, med samma svar.
Jag kommer tyvrr frska ignorera dig framver, jag fr inget av vrde tillbaka, snarare tvrt om.
Hur kan du missa att jag inte kopplar ihop de tv, och bara ser underhllningsvrdet i Sagan Star Wars.
Och vad var det nu, ~94% som ger det en 7 eller bttre i betyg, s en sak lr man sig av betygen av The Mandalorian och det r att vi r mnga som lskar serien.
Och nr man bara ser vad man ser framfr sig, utan blanda in skrp, s r det en underbar resa vi ftt vara med om i Star Wars och The Mandalorian.
Mitt frsvar r mnga ggr att kritiken r s galet fel, de pstr saker som tex varfr skjuter dom bara inte de attackerade djuren, men sen med en tusendels eftertanke, s vet vi att hrdhudade djur i Star Wars har frekommit mnga ggr och aldrig varit att bara skjuta.
S den kritiken r ju bara sketen nonsens, eller r du av en annan tanke att de inte frekommit sedan innan?
Dina frolmpningar berttar att din saklighet inte lngre funkar som argument emot det jag sger om The Mandalorianen, och att du nu inbillar dig jag ska bli arg.
Ledsen, sakligheten kommer best.
Men du gillar vl serien, s vad r ditt problem med att jag argumenterar mot de som hatar serien och frsker vertyga resten av os hr hur vrdels serien r.
Fr The Mandalorian r inte vrdels eller ens nra, eller r du av en annan tanke?
Citat:
Ursprungligen postat av
VlaadDracuu
Har fr mig att denna anvndaren frsvarade katastrofen Rings of power med exakt samma argument, sida upp och ner. Du gr rtt i att ignorera!
Den tjocka negressen som Jack Black var s kr i, vad i helvete var det fr en vrdels inkvoterad sopa?
Under i stort sett hela denna ssongen r det hela spektrat av raser som statister varje scen.och de ser ut som om de aldrig har skdespelat, de ser helt likgiltiga ut.
Dr sade jag hela tiden att betygen inte terspeglar serien, utan att det var en okey serie att titta p.
The Mandalorian r mnga MNGA steg bttre.
Lizzo och Jack Black var ett roligt inslag av typen fillers, och vi sett liknande innan, dock inte exakt i vad jag kan minnas.
Och det var ett rtt klart verspelande i scenen, det var det som gjorde det roligt och komiskt.
Annars r raser ngot som total dominerar Star Wars, kanske det r din frsta Star Wars du tittat p???
Citat:
Ursprungligen postat av
VlaadDracuu
Va i helvete?! Tack fr den.
Gode gud, vilket vidunder.
Hon har gjort en hel del bra musik.
Och den som det lnkades till var rtt kass i jmfrelsen vad hon har, en artist som r ett mste att lyssna p och om man r alltare av musik.
Och ja, hon r fet, men vi har ju sett jabba the hut, s inget nytt med feta inte i Star Wars.
Undrar varfr man hela tiden mste pminna om sna hr saker och att det r inte direkt nya saker fr Star Wars, fr den osaklig kritiken du gav dr r inte till mycket nytta att greppa vad The Mandalorien r i sin helhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Man brjar ju undra. Frmodligen s har serieskaparna heller ingen riktig ide om vart det skall tas, utan bara krystar fram avsnitt efter avsnitt allt eftersom eftersom det ger stora mngder pengar. Nu verkar de ju satsa p att vrka in diverse "roliga" kndisar/karaktrer enbart fr att fylla ut bristen p faktiskt manus.
Grundstoryn r The Mandalorians berttelse, och alla som tittar inser en sak, och det r att grunden leder till ett stlle.
Hur kan detta ens ha missats?
Men kanske det missats fr all irrelevant kritik som ges, vem vet.