Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2019-01-21, 22:24
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Tjenare, ts! Hur går det? Det vore intressant med en uppdatering.

Fortfarande tillsammans, det har hänt andra ganska tragiska saker i vårat liv vilket har medfört att det hon har gjort har hamnat lite i skymundan. Hon tror nog att det är glömt för att jag inte har nämnt hennes otrohet alls. Men som jag jag har skrivit innan så har ju inte hon velat prata om det men jag kommer att behöva det då jag VET att hon inte är ärlig om allt.

Jag har klumpigt skrivit innan att det går att förlåta och att jag har förlåtit henne, nej, förlåta är en sak men att gå vidare tillsamman är en annan, vilket jag hoppas att vi kan göra.
Citera
2019-01-28, 16:41
  #110
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltskitersig
Fortfarande tillsammans, det har hänt andra ganska tragiska saker i vårat liv vilket har medfört att det hon har gjort har hamnat lite i skymundan. Hon tror nog att det är glömt för att jag inte har nämnt hennes otrohet alls. Men som jag jag har skrivit innan så har ju inte hon velat prata om det men jag kommer att behöva det då jag VET att hon inte är ärlig om allt.

Jag har klumpigt skrivit innan att det går att förlåta och att jag har förlåtit henne, nej, förlåta är en sak men att gå vidare tillsamman är en annan, vilket jag hoppas att vi kan göra.
Har du en sån här rosa fittmössa nu under vintern också?

Borsta bort smutsen du har under skorna, hon verkar ju inte ens ta ansvar för vad som hänt eller känna någon som helst ånger.
Citera
2019-01-30, 10:50
  #111
Medlem
din fru verkar lite omogen som beter sig som en fjortis som är ute efter uppmärksamhet från annat håll än sin man. Du får nog ta upp det och kanske dumpa henne.
Citera
2019-01-31, 04:40
  #112
Medlem
Dumpa och gå vidare. Du ska inte behöva lida för att hon har strulat till det och gått bakom din rygg. She’s only sorry cause she got caught. Så tänker alla som bedrar bakom sin partners rygg. Om man verkligen älskar och respekterar sin partner skulle otrohet aldrig komma upp i deras ögon - tänk på det.
Citera
2019-04-21, 14:32
  #113
Medlem
Hur går det med äktenskapet?
Citera
2019-04-22, 16:31
  #114
Medlem
SvampDamp.s avatar
Lämna henne så hon får knulla med dendär fjanten. Du behöver inte henne i ditt liv. Hon utnytjar bara dig. En man skall under alla som helst omständigheter upprätthålla sin respekt och sociala status. Förlåter du din fru för att ha förberett en rad könsakter med den andre mannen? Vart är din självrespekt?

Jag hade skrattat åt henne för att sedan skjutsat ut henne från mitt liv. Om en person skall hålla dig kär, vem är det då att älska en som går bakom din rygg?
Citera
2019-04-24, 13:48
  #115
Medlem
InteRoligts avatar
Bara läst titel.
NEJ.
Citera
2019-04-24, 15:41
  #116
Medlem
Nedomanskys avatar
Hon har uppenbart visat brist på respekt för ert förhållande, hur ska du kunna lita på en sådan människa?
Citera
2019-04-24, 16:09
  #117
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltskitersig

Men som sagt är det hon erkänt hela sanningen kan jag förlåta henne då hon verkar vara ärlig och verkligen ångra sig. Hur ont den än gör nu så älskar jag min fru.

Klart som fan han bränt på henne, din fru är inte mycket att lita på, beklagar
Alldeles för många "nya saker" som bara sker sådär helt plötsligt.
Citera
2019-04-24, 22:40
  #118
Medlem
För mig hade den här situationen varit omöjlig. Du litar ju inte på henne, och det kommer du ju inte kunna när hon inte ens verkar försöka. Jag har själv genomlidit detta i tio år. Tilliten blev mest sämre, sedan var han otrogen igen.
Citera
2019-04-25, 10:12
  #119
Medlem
Rubriken gör svaret enkelt; Nej, nej, nej och nej!
Nog för att det är tufft att lämna, speciellt om man varit tillsammans länge, har barn o.s.v. Men människor som har ett konstant behov av nytt kommer aldrig sluta. Eller ja, man kanske kan "träna bort det" om det beror på ett bekräftelsebehov hos sig själv, där man hela tiden vill uppmärksammas av nya människor. Men annars är det nog bara en tidsfråga innan det händer igen.

Det är bäst att lämna. Det är tungt, men det kommer bespara dig mycket lidande i längden!
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback