Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-13, 21:56
  #13
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Skadat gods, antagligen hittade hon ett bättre knull (i hennes tycke) och ghostade dig.

Gå vidare, även tjejer kan tyvärr vara svin.
Citera
2018-11-14, 08:39
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Skadat gods, antagligen hittade hon ett bättre knull (i hennes tycke) och ghostade dig.

Gå vidare, även tjejer kan tyvärr vara svin.
Tack för dom orden.. När jag tänker efter är de ändå bra, hon är 27 år har 3 ungar som hon träffar ibland och besöker psyket ganska ofta.. Så de nog inget o hänga i granen. Dock va hon jävligt fin och fett rolig, de sällsynt.....
Citera
2018-11-14, 08:43
  #15
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrfragvis
Tack för dom orden.. När jag tänker efter är de ändå bra, hon är 27 år har 3 ungar som hon träffar ibland och besöker psyket ganska ofta.. Så de nog inget o hänga i granen. Dock va hon jävligt fin och fett rolig, de sällsynt.....

Du sitter redan med facit i hand. 3 ungar som hon "träffar ibland" och dessutom besöker psyket ganska ofta.

WTF?
Citera
2018-11-14, 08:49
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maniac
Du sitter redan med facit i hand. 3 ungar som hon "träffar ibland" och dessutom besöker psyket ganska ofta.

WTF?
Ja men de sånt jag fått reda på nu i slutet.. Men va lite förblindad av en snygg brud helt enkelt.. Men de börjar släppa!
Citera
2018-11-14, 08:52
  #17
Medlem
Ja, det låter ju som denna tjej har fullt upp med sig själv och med sina barn.

Sen handlar det ju mkt om timing när man ska inleda en relation med en annan, d v s att båda är redo och "vågar" bli förälskade och släppa kontrollen (man kan ju bli bränd om man leker med elden)
Citera
2018-11-14, 08:53
  #18
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrfragvis
Ja men de sånt jag fått reda på nu i slutet.. Men va lite förblindad av en snygg brud helt enkelt.. Men de börjar släppa!

Då förstår jag precis hur du känner. Been there, dona that. Men du får vara glad att det kom fram så pass tidigt ändå så du inte hann "fastna" i det.

Jag var tillsammans med en narcissist i nästan två år och det önskar jag inte ens min värsta ovän.
Det som räddade mig var att jag lyckades hitta "mattan" hon försökt sopa all skit under och dölja för mig och på så sätt genomskådade jag henne.
Citera
2018-11-14, 08:54
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Ja, det låter ju som denna tjej har fullt upp med sig själv och med sina barn.

Sen handlar det ju mkt om timing när man ska inleda en relation med en annan, d v s att båda är redo och "vågar" bli förälskade och släppa kontrollen (man kan ju bli bränd om man leker med elden)
Så sant så sant...
Citera
2018-11-14, 10:10
  #20
Avstängd
Aztec09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniac
Jag var tillsammans med en narcissist i nästan två år och det önskar jag inte ens min värsta ovän.
Det som räddade mig var att jag lyckades hitta "mattan" hon försökt sopa all skit under och dölja för mig och på så sätt genomskådade jag henne.

Vad var det för en matta då? Persisk matta? Nä men vad var det hon försökte undangömma?
Citera
2018-11-14, 10:15
  #21
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aztec09
Vad var det för en matta då? Persisk matta? Nä men vad var det hon försökte undangömma?

Det faktum att det hade varit ungefär 300 andra snubbar där innan mig som ett exempel, samt en hel del annat som jag tyvärr inte kan gå in på närmare utan att outa mig, men det ledde till att jag fick en helt annan bild klar för mig än den hon falskeligen utmålade om sig själv.
Citera
2018-11-14, 10:25
  #22
Avstängd
Aztec09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniac
Det faktum att det hade varit ungefär 300 andra snubbar där innan mig som ett exempel, samt en hel del annat som jag tyvärr inte kan gå in på närmare utan att outa mig, men det ledde till att jag fick en helt annan bild klar för mig än den hon falskeligen utmålade om sig själv.

Ja det där med att inte vara ärlig med hur många dem legat med är en klassisker, det går inte att lita på vad dem säger!
Citera
2018-11-14, 18:25
  #23
Medlem
Vad menar du med att du "körde förbi henne"? Var och varför skedde detta?

Ni har inte setts särskilt länge till att börja med och hon har barn att ta hand om. Vad är anledningen till att du är så "på" och vill veta huruvida hon "aldrig vill ses igen"? Det är ju ofta sånt man märker med tiden, om man låter det ta den tiden det tar istället för att försöka snabba på - och därmed riskera att förstöra - processen.

Du frågar i rubriken om du blivit dumpad i det tysta. Hur är det möjligt att bli dumpad utan att relationen har definierats?
Citera
2018-11-14, 19:45
  #24
Medlem
Fraktalbanans avatar
Är i samma situation nu, det suger. Men bara o gå vidare. Hur mycket ska det vara begärt med lite ärlighet bara?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback