Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-13, 22:54
  #13
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Hur kan du vara så här efterbliven?
Trots att du till och med citerar det så inser du ändå inte att det inte är en kk relation som ts har.

Övning ger färdighet så vi kan repetera en gång till: Huvudpoängen med en kk är ju att skippa känslorna och allting runt sexet, t ex som att umgås socialt - som är precis det TS gör.

Förstår du inte nu kan jag nog tyvärr inte hjälpa dig.
Citera
2018-11-13, 23:32
  #14
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Övning ger färdighet så vi kan repetera en gång till: Huvudpoängen med en kk är ju att skippa känslorna och allting runt sexet, t ex som att umgås socialt - som är precis det TS gör.

Förstår du inte nu kan jag nog tyvärr inte hjälpa dig.
Övning ger sannerligen färdighet, därför bör du lära dig att skriva på en förståelig nivå.
Att ”skippa allt runt sexet” tar bokstavligen bort all mening med en kk.
Att umgås socialt har ingenting med med själva sexet att göra. Det ska inte ens ha något med en kk att göra.

Din läsförmåga bör även poleras om du verkligen ska försöka göra din ”jag är bättre än dig” attityd mer trovärdig.
Ts skriver tydligt att han umgås mycket med sin ”kk”.
Och han bryr sig dessutom tydligt om hur hans val kommer påverka henne och han vill inte orsaka drama. (så mycket för att skippa känslor...)
Så dom umgås mycket, bryr sig om varann, ligger bara exklusivt med varann och i din värld är de knullkompisar...?
Idiot

I ett kk förhållande så är poängen att det inte finns några känslor, så när man ligger med andra så är det ingen känsla av svek i kk förhållandet. Förutsättningen för det arrangemanget är att det handlar om sex, inget annat.

Folk dejtar konstant i sök på något seriöst och har kk vid sidan om.
Väx upp, dumme fan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback