Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-05-24, 23:32
  #73
Medlem
Bulawayos avatar
Tre och ett halvt år gammal tråd, men jag kör en snabb uppdatering. Advocates abroad som genom denna tråd (hmm, egentligen genom filmen som fanns i TS) uppdagades som en israelisk-judisk organisation vilken helt enkelt arbetade för att utomeuropeiska terrorister och lycksökare skulle kunna komma in smärtfritt i Europa och fortsätta förstöra vita människors hemländer. Länkar finns i hela tråden för både det ena och det andra. Så småningom försvann organisationen från facebook helt och hållet, och även deras grundare Ariel Ricker.

Nu 2022 är de tillbaka igen och fortsätter genomföra deras fader djävulens verk. Ingenting är nytt, allt är som förr. Förutom att jag genom en snabbkoll på deras återuppståndna facebooksida:
https://www.facebook.com/advocatesabroad/
kan notera att de är tillbaka igen och i det senaste inlägget för tre veckor sen gratulerar Ariel Ricker på hennes födelsedag. Deras nya deal är att de börjar med rysshets och vill arbeta för att flyktingar från både Ukraina och Ryssland skall kunna komma in i Europa genom allehanda bakvägar. Det troliga är väl att de ska kunna lära somalier, afghaner och andra avskrädesfolk att lyckas spela ukrainare, tjetjener, ossetier, dagestanier och andra relativt mörkhyade människor från diverse ryssoblaster. Det tar aldrig slut förrän en enad mänsklighet tvingar dem att sätta stopp, vilket just nu inte är realistiskt alls. Det enda jag kan göra är att hoppas.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback