Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-19, 00:00
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Så för ca 2 år sen dejtade jag en tjej ett tag. De va mer seriöst och det tog lång tid innan vi var intima.
Då vart de inte helt bra när de väl kom till då hon fick ont och vi avbröt. Hon började gråta men försökte lugna henne och följde henne hem. Efter de märkte jag hon vart ganska osäker, när man skrev vissa saker så tolkade hon de som man peakade henme om saker, små saker kunde bli till tjafs och misstolkningar. Kort och gått så orkade jag tillslut inte med hennes sätt längre och sa att vi skiter i de här nu. Kändes ändå tungt då vi klickade väldigt bra och de händer nästan aldrig för min del.

Spola fram tiden ett år så har vi matchat påtagliga gånger på tinder igen. Ibland skrivit, och någon gång bjöd jag över henne för kanske ge de ett nytt försök och de ville hon, för att sen bara unmatcha mig. Hon sa senare de berodde pg av att hon träffade någon. Fine tänkte jag och släppte de.

Går ett år till, vi matchar återigen och började skriva lite smått. Addar varandra på snap. Därefter har jag nu frågat 3 ggr om hon vill ses efter hon inlett en konversation genom att skicka en snap. Aldrig annars. Hon har hela tiden haft andra planer men egentligen prioriterar hon bara annat. Börjar tro hon spelar spel och fort är arg jag dumpade henne.

För hon skickar endel snaps på sin kropp för att sen inte svara.

Har tröttnat helt nu och egentligen bryr jag mig inte längre, tar onödig energi. Vill hon ses får hon ta upp de nu jag kommer inte nämna de igen, skickar inte tillbaka någon snap eller ens svara henne om hon skriver något för vafan ska man hålla på att skriva 3v när man bor i samma stad? Palla liksom....

Varför beter sig endel tjejer såhär?
Jag har börjat syna skiten och tror hon bara vill spela mig och egentligen inte är intresserad. Eller så kommer hon inte kunna ha tillit till mig igen och blir därför rädd när det nämns träff igen.

Någon som vart i liknande situation?

En reflektion bara: första gången jag hade sex med en kille blev det exakt som du beskriver att det blev med dig och den där tjejen. Jag hade inte berättat att jag var oskuld, han var stor och det gjorde ont och vi avbröt - jag började lipa men sa inget då heller om att det varit första gången för mig. Även om du inte tror det så kan det mycket väl vara så att den tjejen du har kontakt med faktiskt var oskuld och det kan också vara så att hon är fruktansvärt osäker på sig själv och behöver massor av bekräftelse på att hon duger. Jag var snygg och verkade nog självsäker utåt när jag var yngre, men jag var jätteosäker inuti. Saker är inte alltid som de verkar vara. Men den tjejen du pratar om kan kanske ändå vara för besvärlig att vara tillsammans med på grund av sin osäkerhet som du hela tiden måste hantera.
Citera
2018-11-19, 16:18
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
En reflektion bara: första gången jag hade sex med en kille blev det exakt som du beskriver att det blev med dig och den där tjejen. Jag hade inte berättat att jag var oskuld, han var stor och det gjorde ont och vi avbröt - jag började lipa men sa inget då heller om att det varit första gången för mig. Även om du inte tror det så kan det mycket väl vara så att den tjejen du har kontakt med faktiskt var oskuld och det kan också vara så att hon är fruktansvärt osäker på sig själv och behöver massor av bekräftelse på att hon duger. Jag var snygg och verkade nog självsäker utåt när jag var yngre, men jag var jätteosäker inuti. Saker är inte alltid som de verkar vara. Men den tjejen du pratar om kan kanske ändå vara för besvärlig att vara tillsammans med på grund av sin osäkerhet som du hela tiden måste hantera.

Har ju svårt att se någon är oskuld vid 21-22 år som hon va då men ja man vet inte tanken har faktist inte ens slått mig. Delvis för hon aldrig nämnde något om de och vi sågs nu ändå 7 gånger innan de väl hände då hon ville vänta med de. Men kanske kanske man vet ju aldrig även om jag tror chansen är liten.

Men ja osäker är hon ju så detta suger lite just nu.
Citera
2018-11-19, 22:51
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Har ju svårt att se någon är oskuld vid 21-22 år som hon va då men ja man vet inte tanken har faktist inte ens slått mig. Delvis för hon aldrig nämnde något om de och vi sågs nu ändå 7 gånger innan de väl hände då hon ville vänta med de. Men kanske kanske man vet ju aldrig även om jag tror chansen är liten.

Men ja osäker är hon ju så detta suger lite just nu.

Det finns absolut folk som är oskuld vid 20, 30 och till och med 40! Om tjejen var oskuld kanske det var därför hon ville vänta, och hon sa inget om det hela för att hon skämdes för att hon inte haft sex kanske, och nu är hon fortfarande rädd för sex men vill ändå ha det och ha din bekräftelse? Om jag vore som du skulle jag försiktigt fråga henne om detta, och säg att du absolut tycker det är okej om det var som jag tror. Jag var också ganska sen med sex, och det var ju inget "fel" på mig, man kan ju vara bara lite rädd innan och så skjuter man upp det. Känn dig hedrad att hon valde dig i så fall! Men jag kan ju ha helt fel förstås, känner ju ingen av er.
Citera
2018-11-20, 10:24
  #16
Avstängd
sealion80s avatar
Tjejer drivs ibland bara av bekräftelse och såfort dom får det så blir dom totalt ointresserade. Det är inget dom är medvetna om egentligen utan det är förmodligen från daddy issues.
Citera
2018-11-21, 01:18
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealion80
Tjejer drivs ibland bara av bekräftelse och såfort dom får det så blir dom totalt ointresserade. Det är inget dom är medvetna om egentligen utan det är förmodligen från daddy issues.

Hon har bra relation med fashan.
Tror bara hon är ambivalent till hela skiten och då blir de lättare att förskjuta de hela tiden.
Citera
2018-11-21, 01:21
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Det finns absolut folk som är oskuld vid 20, 30 och till och med 40! Om tjejen var oskuld kanske det var därför hon ville vänta, och hon sa inget om det hela för att hon skämdes för att hon inte haft sex kanske, och nu är hon fortfarande rädd för sex men vill ändå ha det och ha din bekräftelse? Om jag vore som du skulle jag försiktigt fråga henne om detta, och säg att du absolut tycker det är okej om det var som jag tror. Jag var också ganska sen med sex, och det var ju inget "fel" på mig, man kan ju vara bara lite rädd innan och så skjuter man upp det. Känn dig hedrad att hon valde dig i så fall! Men jag kan ju ha helt fel förstås, känner ju ingen av er.

Kommer absolut inte fråga henne om detta. De är nu 2,5 år sen vi sågs. Och konstig stämning i samtalen stundtals.

Jag vet fan inte va hon vill få ut av konvos men antagligen bekräftelse.
Jag ser ingen mening med ge henne någon eller längre fråga henne om saker då hon ändå bara avfärdat alla mina försök till ses för sen fortsätta skriva till mig. Aldrig jag som börjar längre.

Jag låter de va helt och hållet. Skiter i vilket nu faktist.
Citera
2018-11-21, 03:05
  #19
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlbrichtDenLurige
TS, du har inte gjort något fel, trots att vissa i tråden av oklar anledning tycks insinuera detta. Jag tycker du ska fråga dig varför du ödslar tid på någon som spelar smått psykotiska spel? Om du är intresserad av ett förhållande med henne, hur stabil tror du hon ärligt talat är? Om en person beter sig så här nu, tänk dig vilken skitstorm du har att vänta väl i ett förhållande. Om du bara är intresserad av sex, varför inte välja någon som är mentalt normal(are) och som dessutom inte börjar gråta och måste gå hem för att din kuk är för stor?
Här måste jag gå in och helt hålla med!

Har erfarenhet av en kille som betedde sig sådär JÄTTEKONSTIGT samt en väninna som också betett sig väldigt underligt. Jag kan vanligtvis läsa folk ganska snabbt men dessa två var så undvikande och svarade så konstigt och tvetydligt på vad man frågade dem att jag inte fick något grepp alls.

Det visade sig att väninnan led av paranoid psykos samt BDD och killen var autistisk. Beter hon sig sådär är något fel på henne, med största sannolikhet har hon någon psykisk defekt. En normal kvinna som gråter under sexet förklarar varför så att killen inte blir förvirrad. Det är inte du, det är HON! Blocka och delete lr behåll och försök luska om hon har någon diagnos eller kontakt med psykiatrin.
Citera
2018-11-21, 08:07
  #20
Medlem
Hon tycker det är trevligt med uppmärksamheten. Du gör helt rätt, vill nått nu så får hon föreslå att ni ses. Ta inga initsiativ, skriver hon nått svara men avmätt eller inte alls om de bara är en bild eller ingen fråga.
Citera
2018-11-21, 11:11
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Kommer absolut inte fråga henne om detta. De är nu 2,5 år sen vi sågs. Och konstig stämning i samtalen stundtals.

Jag vet fan inte va hon vill få ut av konvos men antagligen bekräftelse.
Jag ser ingen mening med ge henne någon eller längre fråga henne om saker då hon ändå bara avfärdat alla mina försök till ses för sen fortsätta skriva till mig. Aldrig jag som börjar längre.

Jag låter de va helt och hållet. Skiter i vilket nu faktist.

Jaha, är det såå lång tid sen ni sågs! Då tycker jag att du ska strunta helt i henne.
Citera
2018-11-21, 13:38
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Jaha, är det såå lång tid sen ni sågs! Då tycker jag att du ska strunta helt i henne.

Ja men efter de har kontakten återupptagits på något vis. Och nu hör hon av sig allmänt var 3e dag vafan vill man ens ha ut av sådant beteende?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback