Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-12, 22:19
  #13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsbi
Det stämmer.
Men utöver detta så har ju TS självklart en fråga till själva försäkringskassan.
Det är antagligen det som åsyftas & måhända är det kanske en fråga som Flashback kan svara på så slipper TS sitta och våndas i telefonkö alternativt maila.

Efgersom själva frågan till Försäkringskassan inte angetts i tråden så kan vi bara utgå från frågeställningen i trådstarten och den är om det bara går att kontakta Försäkringskassans kundtjänst via telefon.

Tror inte att TS vill skriva ut sin fråga till Försäkringskassan här då det med all sannolikhet är en ärendefråga och därför vore alltför utlämnande och avslöjande.

Utöver detta är själva frågan "vad har du för fråga" otroligt korkat ställd. Man kan få uppfattningen att frågeställaren inte förstår TS undran, men antagligen är det en undran om vilken fråga TS egentligen har till Försäkringskassan trots att det på långt när förtydligas.

Igen. Tror inte TS vill avslöja en fråga av antagligen privat karaktär. Det har också framkommit att ärendefrågor inte kan tas annat än via telefonsamtal, medan allmänna frågor går att ta via länkat mailformulär.
Citera
2018-11-13, 13:34
  #14
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vem?

TS har en uttalad explicit fråga om det inte går att kontakta utan att ringa. Det är självklart frågan.

På riktigt, vem tror du jag menar?

TS: Vilken fråga behöver du ha svar på? Vi kanske sitter på svaret här.
Citera
2018-12-28, 09:42
  #15
Medlem
QueerSchilvias avatar
Nej.
Försäkringskassan vill inte ha någon kontakt.
De har handläggningstider som är gigantiska pga ”på lunch”, ”på möte”, ”sjuk” osv osv i all oändlighet.
Det enda de har tid med är att skicka uppkäftiga återkravsbrev.
Citera
2019-02-06, 10:36
  #16
Medlem
absolut. Sök upp deras hem. Vill dom inte snacka så ta reda på var deras barn går i skola/dagis. Dags att visa lite djävla stake nu Svenskar, såra dom som sårar Er. Men det är jag som är sinnessjuk med dessa tankar, inte dom som säljer ur vårt eget folk på daglig basis. Dom ska belönas med miljonbonusar och herrgårdar.

NÄR ska Svensken vakna. NÄR ska dessa svin se över sina axlar i väntan på att få en yxa i bakhuvudet. Det är inte ens mig personligen detta hatet bygger på, utan nära och kära och övriga Svenskar som får lida. Mina skattepengar som jag som företagare skrapar ihop går till att finansiera ett folkmord och ett folkutbyte. Ett folk som får det dom pekar på, i alla lägen.

Det är en djävulsk tur att jag lyckats ordna upp mitt psyke på egen hand. Det vart bara en idiot på en parkering (som drämde sin bildörr i min) som fick lite stryk. Egentligen ville jag slakta varenda djävla soc/ffk-hora jag kunde hitta. Men dagen kommer så samhället rasar samman totalt (redan skett, låtsaspengar som håller skenet vid liv), och då kommer jag njuta av våldet. Bärsärkarna kommer åter vandra Norden med eld i själen och död i blicken. Fårflocken kommer överumplas av oss vargar och vi kommer ta det vi vill ha.

Död och hat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback