Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-11, 21:49
  #1
Medlem
Taklampsfots avatar
I en del trådar läser jag att folk frågar efter "skulle ni?", "vilka av er", "hur många" etc.
Skulle det inte vara kul med en sådan funktion där man enkelt kan klicka i ja/nej eller 1-10.
Jag förstår att det skulle kunna dra ner kommentarerna något i vissa ämnen, men även kanske öka aktiviten då man kanske inte har något att skriva men att man med lätthet skulle kunna kryssa i vad man tycker om frågan.

Bra idé?

(Edit: Fanns en sådan funktion hade den passat bra här)
__________________
Senast redigerad av Taklampsfot 2018-11-11 kl. 21:52.
2018-11-11, 22:03
  #2
Medlem
StickmanRevolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taklampsfot
I en del trådar läser jag att folk frågar efter "skulle ni?", "vilka av er", "hur många" etc.
Skulle det inte vara kul med en sådan funktion där man enkelt kan klicka i ja/nej eller 1-10.
Jag förstår att det skulle kunna dra ner kommentarerna något i vissa ämnen, men även kanske öka aktiviten då man kanske inte har något att skriva men att man med lätthet skulle kunna kryssa i vad man tycker om frågan.

Bra idé?

(Edit: Fanns en sådan funktion hade den passat bra här)

Det finns...
2018-11-11, 22:14
  #3
Medlem
Taklampsfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickmanRevolution
Det finns...

Va pinsamt
Papperskorga denna tråd, men vem är det som kan använda sig utav en poll?
Jag ser ingen möjlighet att använda den funktionen.
2018-11-11, 22:27
  #4
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Du har denna info från faq,
Citat:
Q: Hur gör man en omröstning (poll)?
A: Omröstningar kan skapas när man varit medlem i 6 månader och har skrivit över 200 inlägg (S.k Laidback-status). Om du inte har detta så PM:a förfrågan till den som är moderator i det forum du vill ha en poll i, så gör denna kanske en åt dig.

https://www.flashback.org/f351
2018-11-12, 05:39
  #5
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taklampsfot
Va pinsamt
Papperskorga denna tråd, men vem är det som kan använda sig utav en poll?
Jag ser ingen möjlighet att använda den funktionen.

(FB) Användare kan nu starta omröstningar själva.
2018-11-12, 11:37
  #6
Medlem
Emerains avatar
Då det faktiskt redan är implementerat redan innan detta förslag skapades så låser vi det nu då det inte finns något förslag att införa.

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback