Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2018-11-11, 02:59
  #1
Medlem
Hemligtjeejs avatar
Kön: Tjej
Vikt: 57
Längd: 167
Tidigare erfarenheter: Cannabis, tramadol, extacy, mdma.

Jag var min kille när jag första gången skulle testa cannabis oralt, min kille hade gjort det flera gånger innan men kunde inte längre känna doften utav smält hasch utan att vilja spy, så jag skulle dricka själv.

20.00: Vi står i köket och ska smälta haschet, min kille börjar att lägga i 1g eftersom det är min första gång och jag är ganska liten. Men hetsig som jag är får jag honom att lägga i 2g, han vet om att jag har hög tolerans och skrattar bara och säger ”tror du att du klarar de så, skyll inte på mig sen” men i stunden har ingen av oss tanken att jag snare skulle snea totalt.

Runt 22.00: Jag ligger i sängen och min kille sitter i sin datorstol när jag känner hur de börjar komma. De hittar ganska hårt direkt. Jag säger till honom att jag tror de kommer nu, han bara skrattar och frågar hur jag mår. Jag vet att jag svarar jag tror jag mår bra, jätte bra. De är efter bara några sekunder allt börjar.
Jag får en konstig kännsla hur min kropp lixom trycks i ett mönster ner i sängen, jag försöker då börja förklara känslan men de kommer bara mummel. Han börjar såklart skratta då han märker hur fucked up jag är, så av att han skrattar börjar jag med skratta, jag får då ett skrattanfall i ca 1 minut där jag skrattar så mycket att jag gråter och får så ont i magen. Jag har aldrig varit med om något liknade skrattanfall i mitt liv.
Tillslut går de verkligen från skrattanfall till panik på inte ens 1 sekund. Jag blir då helt knäpptyst, min kille märker då att något är fel. Han frågar hur jag mår och allt jag får ut är att ”jag tror jag dör”, ”jag kan inte andas”, ”jag tror inte mitt hjärta slå”, ”jag minns inte hur man andas”. Han kommer då till sängen och försöker lugna mig då han märker att jag drabbad av panik och vill inte att jag ska riskera att snea.
Jag säger till honom att jag måste spy, han svarar då att de är bättre om du försöker stå emot de och lugna ner dig istället då om jag spy upp de riskerar att nyktra till.
Men han hämtar mig en påse, och här börjar minnes luckorna.
Jag minns att jag sitter i sängen med påsen och tillslut spyr, han sitter bakom mig och håller i mitt hår.

23.00: Jag inser sedan att jag somnat till flera gånger. För jag vaknar upp att jag sitter i sängen själv, utan påsen och fattar ingenting. Jag är fortfarande helt fucked up.
Min kille kommer då in i rummet och förklarar att han varit ute och slängt alla påsar. Jag reagerar såklart då jag tror att jag bara spytt en gång. Han förklarar då att jag suttit konstant i ca 1 timma å spytt ca 3-4 helt fulla påsar och då alltså sovit egenom hela händelsen.
Tillslut under tiden han förklarar vad som hänt faller jag baklänges i sängen och somnar.

12.00: Jag vaknar sedan på morgonen av att jag är själv i sängen, min kille kommer strax in och frågar hur jag mår. Och när jag ligger där känns allt helt som vanligt. Vi ska sedan gå ihop till toan, han går först jag efter, när jag gått några meter inser jag att jag är fortfarande helt fucked up. Jag håller mig i saker hela vägen till toaletten och jag kan inte prata, får inte fram ett ända ord på vägen.
Jag sätter mig på toan och förklarar vad som hänt på vägen bakom honom till toan, när jag sitter på toan så är jag först påväg att svimma, jag fattar ingenting utom upptäcker bara att jag halv är av toan och att min kille håller i mig. Han hjälper mig upp igen men de går inte längre än några sekunder innan jag faller baklänges och slår i huvudet bak i väggen istället. Jag är då vid det här laget helt kallsvettig och mår jätte illa. Jag slocknar till var och varannan sekund. Efter en stund då jag tror jag samlat mig lite ställer sig min kille en bit ifrån mig och vi pratar. Tillslut slocknar jag en gång till och faller handlöst rakt fram ner med huvudet först i handfatet sedan ligger hela jag på golvet. Jag kan då inte röra mig. Min kille ta då och få bära ut mig i soffan som då var närmsta stället att lägga mig på.

12.30: Vi har då varit på toaletten i ca 30 minuter då jag svimmat och inte velat gå där ifrån. Jag halv ligger soffan och kan tillslut börja röra mig igen, jag får då sjukaste muschien. Min kille kommer då med en 1 liter stor glass paket med choklad glass, jag hets äter upp hela på mindre än 10 minuter. Min kille säger att de är de sjukaste att sätt, jag är då alltså helt naken och de har runnit glass i hela mitt ansikte och min kropp. Jag har inget minne av att jag äter glassen utom tillslut är den bara slut.

13.00: Vi ägde då tillsammans en sommar rörelse som bestod utan en mini golf och en kiosk. Jag är fortfarande hög som ett hus och kan knappt gå, men eftersom jag är skönt beng och glad bestämmer vi oss för att åka dit ändå och jobba. Jag sitter då från klockan 13.00 till 20.00 i en stol utan att röra mig och äter konstant sötsaker utan att ha något slut.

20.00: När vi ska åka hemmåt kan jag fortfarande knappt gå min kille få bära mig till och från bilen.
När vi sedan är hemma ligger jag i sängen och bara chillar.

23.00: Jag är fortfarande hög som ett hus men på ett skönt sätt, och har alltså varit hög i 24 timmar. Jag däckar strax efter det.

Detta var alltså min första upplevelse av att dricka hasch oboy. Jag har inte velat göra om de sedan dess.
Jag blev även ärrad då jag inte kunde röka heller för doften påminde mig utan när jag drack de så jag mådde illa av bara doften och trodde jag skulle spy. Men detta gick över efter ca 1-2 månader.

De korta minuterna jag hade skrattanfallet var alltså den ända tiden jag fick må bra på 24 timmar och de får 10/10.
Min tripp sammanlagt får alltså 1/10 då jag trodde jag skulle dö och detta var de värsta jag varit med om i hela mitt liv. Men jag får skylla mig själv att jag var hetsig
Citera
2018-11-11, 03:01
  #2
Medlem
SoCos avatar
Edibles ska doseras försiktigt.

Att det blev obehagligt var för att du kämpade emot, kämpa aldrig emot droger.
Citera
2018-11-11, 04:36
  #3
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Edibles ska doseras försiktigt..
Men snälla håll käften med ditt kontrollbehov. Nu lärde sig människan på det hårda sättet och det finns inget värre än smartasses som jämt vet bättre. Det var inte Du som tog det, det var hon. För det andra kan man ta 2g CB ätbart, men inte första gången, om man inte är bekant med effekterna. Men om man väldigt bra självkännedom och man vet kan hantera häftiga påslaget är det lugnt.
__________________
Senast redigerad av RickRozay 2018-11-11 kl. 04:41.
Citera
2018-11-11, 06:01
  #4
Medlem
Det skrämmer mig att det finns så här korkade människor. Röstberättigade dessutom..
Citera
2018-11-11, 07:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F149
Det skrämmer mig att det finns så här korkade människor. Röstberättigade dessutom..

+1.. Jesus christ säger jag bara.

Ont: Sämsta jag läst, typiskt fjortis-flum. 🤢
Citera
2018-11-11, 10:10
  #6
Medlem
Socker TS.. Socker!!!
Sen, rök istället för då kan du känna efter hur det känns bloss för bloss!
Hasch är neråt. Grönt är uppåt !
Själv älskar jag röka hasch men inte så många som gör.
Får man fråga vad du hade ätit innan eftersom att du spydde så mycket???
Cannabis hjälper kroppen, så antagligen har du ätit skräpmat under lång tid, kanske rökt mycket cigg eller druckit alkohol något ville iallafall kroppen få ur dig !

Återigen, socker! Använd inte cannabis utan socker i närheten!
Chokladkaka, vindruvor är bra. Oboy är knas, tar bara det i nödfall! Man piggnar till utav sockret! Men antagligen har du rökt eller tagit i dig för mycket då det kanske var potent cannabis, om du behöver mycket utav sockret. Håll dig till grönt iallafall är mitt tips.
Lämna det bruna till oss som mediterar på det, tack !
Citera
2018-11-11, 14:42
  #7
Medlem
SoCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Men snälla håll käften med ditt kontrollbehov. Nu lärde sig människan på det hårda sättet och det finns inget värre än smartasses som jämt vet bättre. Det var inte Du som tog det, det var hon. För det andra kan man ta 2g CB ätbart, men inte första gången, om man inte är bekant med effekterna. Men om man väldigt bra självkännedom och man vet kan hantera häftiga påslaget är det lugnt.

Lugna dig så du inte råkar pissa ner trosorna av ilska lilla vännen.

Har inget kontrollbehov, tycker bara det kan vara lämpligt att informera folk om att inte var jävla mongon när dem doserar sina edibles, det grundar sig i omtanke.

Sen klagar dem på att det är obehagligt.

Ja? Vad fan förväntade du dig?
__________________
Senast redigerad av SoCo 2018-11-11 kl. 14:45.
Citera
2018-11-12, 00:29
  #8
Medlem
Hemligtjeejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueLotus3
Socker TS.. Socker!!!
Sen, rök istället för då kan du känna efter hur det känns bloss för bloss!
Hasch är neråt. Grönt är uppåt !
Själv älskar jag röka hasch men inte så många som gör.
Får man fråga vad du hade ätit innan eftersom att du spydde så mycket???
Cannabis hjälper kroppen, så antagligen har du ätit skräpmat under lång tid, kanske rökt mycket cigg eller druckit alkohol något ville iallafall kroppen få ur dig !
Jag är helt medveten av det, rökt i flera år och håller mig alltid till hasch då jag alltid har föredragit neråt. Valde att dricka det då jag tog de i medicinskt syfte för tillfället och jag har hög tolerans mot röka så måste röka en hel del för att bli så hög som jag vill, där av att jag ville ha så ”mycket” att ta oralt för trodde jag hade lika hög tolerans mot de, men så fel jag hade.
Citera
2018-11-29, 10:22
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueLotus3
Socker TS.. Socker!!!
Sen, rök istället för då kan du känna efter hur det känns bloss för bloss!
Hasch är neråt. Grönt är uppåt !
Själv älskar jag röka hasch men inte så många som gör.
Får man fråga vad du hade ätit innan eftersom att du spydde så mycket???
Cannabis hjälper kroppen, så antagligen har du ätit skräpmat under lång tid, kanske rökt mycket cigg eller druckit alkohol något ville iallafall kroppen få ur dig !

Återigen, socker! Använd inte cannabis utan socker i närheten!
Chokladkaka, vindruvor är bra. Oboy är knas, tar bara det i nödfall! Man piggnar till utav sockret! Men antagligen har du rökt eller tagit i dig för mycket då det kanske var potent cannabis, om du behöver mycket utav sockret. Håll dig till grönt iallafall är mitt tips.
Lämna det bruna till oss som mediterar på det, tack !
Hasch och grönt kan vara upp och ner, beror ju förfan på strain och sativa/indica blandningen.
Citera
2018-12-01, 05:46
  #10
Medlem
Härlig morgonläsning! Tills då jag läste de "tuffa" grabbarnas kommentarer, förstår inte hur ni pallar gnälla ens.

Edit-Patetiskt.

Skriv gärna fler rapporter om du vill, 7.5/10!
Citera
2018-12-01, 07:24
  #11
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueLotus3
Socker TS.. Socker!!!
Sen, rök istället för då kan du känna efter hur det känns bloss för bloss!
Hasch är neråt. Grönt är uppåt !
Själv älskar jag röka hasch men inte så många som gör.
Får man fråga vad du hade ätit innan eftersom att du spydde så mycket???
Cannabis hjälper kroppen, så antagligen har du ätit skräpmat under lång tid, kanske rökt mycket cigg eller druckit alkohol något ville iallafall kroppen få ur dig !

Återigen, socker! Använd inte cannabis utan socker i närheten!
Chokladkaka, vindruvor är bra. Oboy är knas, tar bara det i nödfall! Man piggnar till utav sockret! Men antagligen har du rökt eller tagit i dig för mycket då det kanske var potent cannabis, om du behöver mycket utav sockret. Håll dig till grönt iallafall är mitt tips.
Lämna det bruna till oss som mediterar på det, tack !

Ger även hasch gjort på en sativastrain ett nedåtrus?

Ger indicadominerat gräs ett upppåtrus?

Obs. Retoriska frågor.

//tripportreat
Citera
2018-12-04, 01:07
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Ger även hasch gjort på en sativastrain ett nedåtrus?

Ger indicadominerat gräs ett upppåtrus?

Obs. Retoriska frågor.

//tripportreat

https://media.giphy.com/media/26ufdi...NA4g/giphy.gif
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback