Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-11, 16:03
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacefun
gillar lugnet och naturen som är helt underbar i detta land
mörkret i skogen på natten är inget jag lider av , finns inget farligt här , känner mej säkrare i skogen mitt i natten än utanför bankomaten 00,01 en löningsdag .
nej skogen och jag kommer bra överens och inga hjärnspöken här , haha

Så ska det vara. Jag är ifrån staden men har bekanta som bor sådär långt ute i skogen. Kontrasten blir på något sätt rätt påtaglig nattetid har jag märkt när man vart på besök. Jag själv önskar mig köpa ett hus ute i skogen en dag själv dock, inget ruckel dock utan gärna lite postmodernt omringat av tallar och grannar.

Behöver bara bli lite ekonomiskt förmögen först!
Citera
2018-11-11, 19:28
  #14
Medlem
Isnatts avatar
Har du levererat bud har du säkert märkt att många i skogen har hund.
Även en skatas kraxande kan avslöja för husbonn att det är främmande på gården eller i trakten.
Jaktvapen finns ofta också om så skulle krävas.

Men vi hade lantställe förut och ibland blev jag nojig att det var nån jävel utanför som kollade på mig när jag var där. Att jag satt och kollade teve, det var mörkt utanför och så stod nån och bara glodde.
Vad dom nu skulle göra det för, men man vet ju aldrig och folk har ju blivit mördade av okända förr.
Hade ett grymt järnrör där iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback