Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-11, 08:11
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skruven66
Uh du du du! *står och hytter med pekfingret och härmar Rasmus på luffen*.
Moralsmurf IQ badboll dåre.

Spring å lek och trolla i andra trådar alla ni som inte har nåt att säga till om.
Vafaaan ska jag behöva sitta och läsa ert bajs för?

Vill du inte ha mothugg så ta och blogga istället eller skit i att läsa.
Inte ens i verkligheten så spelar det någon roll om man anmäler sig själv, du får fortfarande straff.
Citera
2018-11-11, 09:37
  #14
Medlem
Drama-Llamas avatar
Såvitt jag kan förstå tycker du att du har blivit varnad för att du har råkat dubbelposta av misstag, medan moderatorn tycker att varningen handlar om att du har postat trams.
Citera
2018-11-11, 11:11
  #15
Avstängd
Skruven66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Såvitt jag kan förstå tycker du att du har blivit varnad för att du har råkat dubbelposta av misstag, medan moderatorn tycker att varningen handlar om att du har postat trams.
Rätt.
Jag började posta off topic\trams och kom på mig själv men det fick jag inte rätta till.
Dom avslöjar sig med att inte arbeta MED den som försöker göra rätt utan är förblindade av sitt eget regelverk.
Nu sitter en viss moderator och varnar mig bara, andra varningen nu senast för att försöka hitta fel på mig.
Han klantade sig först med att jag skulle ha avslöjat nåns riktiga namn och kom på sig själv med att jag endast hade skrivit hans användarnamn.
Då rök hans varning direkt konstigt nog när moderatorn hade gjort ett misstag, inga problem då med att ta bort dom.
NU, så har samma moderator gett mig varning nummer 2 för att jag sagt sanningen.
I sitt sätt att agera så verkar han få så bråttom att hitta nåt på mig att han slutat tänka helt.

Dom har slutat svara mig för att endast inrikta sig på att med många andra foum postares hjälp mala ner mig och foula ut mig.
Det tänker jag inte hålla käft om.
Dom ska inte få ha sitt lilla nazi Tyskland ifred.

Edit. TA NU BORT MIN VARNING ISTÄLLET FÖR ATT IGNORERA DETTA OCH SOPA DET UNDER MATTAN MODERATORER.

Gör om, gör rätt.
Varken ni eller jag är felfria men ni bidrar inte till forumet samt vägrar att erkänna era egna fel och ju längre det pågår desto uppenbarare lär det bli.

Edit2: Ska ni nu flytta en tråd till papperskorgen för att andra forum postares irrelevanta psykningar gjorde tråden värdelös?
Jag får ju inga svar ifrån er och ni fortsätter bara att var och en av er slå ner på det jag gör och säger.
Finns det inte EN moderator åtminstone bland er som gör det ni är satta för att göra?
Det är användarnas forum lika mycket som ert eftersom det är våra poster som gör det levande.
Det skiter ni alla i ledningen i.
__________________
Senast redigerad av Skruven66 2018-11-11 kl. 11:23.
Citera
2018-11-11, 11:35
  #16
Medlem
bombaccis avatar
Personligen tycker jag inte det ska vara en varning då det verkar vara ett "ärligt misstag". Däremot är du ganska otrevlig mot moderatorn i er pm diskussion och moderatorn förhåller sig trevlig/professionell. Varför var du inte bara trevligare och gav fram dina argument o var lite självkritisk istället för att gorma? Känns som om moderatorn hade kunnat tagit bort din varning om du varit lite smidigare.
Citera
2018-11-11, 11:43
  #17
Avstängd
Skruven66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Personligen tycker jag inte det ska vara en varning då det verkar vara ett "ärligt misstag". Däremot är du ganska otrevlig mot moderatorn i er pm diskussion och moderatorn förhåller sig trevlig/professionell. Varför var du inte bara trevligare och gav fram dina argument o var lite självkritisk istället för att gorma? Känns som om moderatorn hade kunnat tagit bort din varning om du varit lite smidigare.
Jo arg får man ju inte vara. Där ligger hela problemet.
Jag hade min legitimation, jag skulle ha haft en legi-MITATION.
(Om nu nån har sett den sketchen med Suzanne Reuter).
Här: https://www.youtube.com/watch?v=uH3mhwrg-sU

Edit: Jag pratade snällt först för resten. fan vad alla håller på nu oj oj.
__________________
Senast redigerad av Skruven66 2018-11-11 kl. 11:50.
Citera
2018-11-11, 12:29
  #18
Medlem
BigFatCones avatar
Det här är lite som att skjuta någon i foten, gå till polisen och anmäla sig själv för brottet och sen blir sur när straffet döms ut.

Här gjorde du helt enkelt bort dig. Vi är helt med på att man ändrar sig ibland och redigerar bort sitt inlägg. Den som är smart ändrar ju till "felpost" eller något liknande som egentligen inte går att motbevisa. Den som inte är smart skriver istället en massa svammel som är direkt Off Topic.
Citera
2018-11-11, 14:37
  #19
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det här är lite som att skjuta någon i foten, gå till polisen och anmäla sig själv för brottet och sen blir sur när straffet döms ut.

Här gjorde du helt enkelt bort dig. Vi är helt med på att man ändrar sig ibland och redigerar bort sitt inlägg. Den som är smart ändrar ju till "felpost" eller något liknande som egentligen inte går att motbevisa. Den som inte är smart skriver istället en massa svammel som är direkt Off Topic.
Var det det som enligt dig skedde i det här fallet? Vi vanliga användare kan ju inte riktigt se vad det är som har hänt, det är därför jag frågar.
Citera
2018-11-11, 14:45
  #20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Var det det som enligt dig skedde i det här fallet? Vi vanliga användare kan ju inte riktigt se vad det är som har hänt, det är därför jag frågar.
Japp, det är exakt det som har hänt. TS ändrade inte till "fp", "felpost" eller någon av dom andra varianterna som vi uppenbarligen ser mellan fingrarna med. Han skrev istället ett fylleinlägg som hade passat bättre på Bookface eller Twitter och som inte hade ett iota med trådens ämne. Kort sagt en Varning som är helt by the books.
Citera
2018-11-11, 16:13
  #21
Moderator
Carlboms avatar
Jag står fast vid vid varningen, då inlägget var så ot som det kunde bli i princip.

Skruven66 kan, om vi ska ta det här vidare, klistra in inlägget här i tråden för en öppen bedömning. Det finns i inkorgen ihop med varningen. Eller så klistrar jag in det om Skruven66 hellre vill det.
Citera
2018-11-11, 17:10
  #22
Avstängd
Skruven66s avatar
Jag orkar inte.
Jag blev vansinnig och nu har det gått för långt (i detta ämnet).
Jag vill bara glömma och gå vidare med insikten att jag måste försöka passa in så gott det går utan att radera ut mig själv på köpet (massa off topic\trams varningar blir det)..
Men jag vet inte om jag vill det på ett så lagiskt forum.
Får se om behovet är så stort
Tack
__________________
Senast redigerad av Skruven66 2018-11-11 kl. 17:29.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback