Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-14, 17:24
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Kolla i Brasilien, varenda dam där ser bättre ut än 90% av svenska damer. I shit you not brother.

Damerna där ser bättre ut än 90% av jordens kvinnosläkte.
Citera
2018-11-14, 17:33
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Damerna där ser bättre ut än 90% av jordens kvinnosläkte.


Jag vill inte verka näsvis men jag tycker inte att latinos är så snygga. De har former och glädje men precis lika mycket långpanna som sina män.

Ju vuxnare man blir desto viktigare blir personen, kroppen är inte lika viktig.

Är inte latinos produkten av spanjorer som våldtog indianerna ut ur historien? Mina barn ska ha bäst förutsättningar.
Citera
2018-11-15, 23:26
  #159
Medlem
Förstår ditt resonemang. Har en vännina som enbart väljer muslimska män,och i många år har jag skämts för att jag tycker att det är lika idiotiskt som äckligt.
Citera
2018-11-16, 20:27
  #160
Medlem
Åk till någon byhåla i något östland och gift dig med en 10/10, 15-16 år gammal oskuld. Brudarna här är ändå feministiska fnask.
Citera
2018-11-16, 21:23
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voidworth
Har träffat några som verkar lovande men kan inte satsa på en tjej som varit med blattar.

Så jag har helt enkelt sluta svara/kontakta dessa när jag fått reda på att de varit med blattar nån gång.

Tyckte mycket om några tjejer och umgicks ett tag. Men jag kan helt enkelt inte lita på hennes omdömme om hon varit med en babbe. Kan hon bli en bra moder ens? Min intuition säger åt mig att låta bli dessa kvinnor. Men tiden väntar inte på någon.


Vissa svenska tjejer bryter för helvete.


Men det kan så klart vara mig det är fel på.
Det kansken är så den nya moderna kvinnan är helt enkelt. Äckligt.

Jag förstår dig, känner likadant får jag reda på att dom är blatteknullare så vill jag inte ha dom, fortsätt leta det finns fortfarande vettiga tjejer där ute
Citera
2019-11-07, 10:34
  #162
Medlem
Men vafaaan det vill ju blattarna också, när de mognat så vill de gifta sig med sina egna. Så enkelt uttryckt blir du den första förloraren som måste ta slasket tillslut. eller har jag fel?
Citat:
Ursprungligen postat av Voidworth
Vad jag märkt är att ju mer mogen en kvinna blir desto svenskare och ordentlig ska hennes man vara. När man är ung så ska ens kille ha våldskapital, vara tuff, blandmissbruk och en leasad audi.

När kvinnan mognar vill hon att mannen ska ha städad ekonomi, respektabelt jobb, händig och vara bildad till den grad att han kan samtala med även akademikerna i hennes släkt utan att bryta, svära eller ta i med svåra ord.

Då faller blattarna bort.
Citera
2019-11-07, 18:55
  #163
Medlem
Vad är problemet....vi tjejer kan väl inte hjälpa att vi tycker araber är gudomligt snygga
Citera
2019-11-07, 20:16
  #164
Medlem
En provocerande tråd, me like

Humor är ett fenomen i mitt tycke, att man liksom kan använda detta för att skratta åt ignorans. Det glädjer mig, sedan om vissa faller offer för detta låter inte mig drabbas av skam.

För tillfället fallet blåögda/blonda/vita kvinnor mig i smaken, men jag vet att jag kommer ändra min smak så jag förankrar mig inte med något utan låter livet ta mig dit den vill. Fast det behöver inte betyda att jag slutar att agera för att förändra saker och ting.

En fin arabisk kvinna kan vara väldigt vacker, så som kvinnor från olika nationaliteter. Ignorans är boven i det mesta, och direkt när man märker sådant här så faller mitt intresse ner i grunden och den insikten är jag glad över att ha.
Citera
2019-11-07, 21:58
  #165
Medlem
Jag tror ni får kompromissa lite i denna frågan i dagens samhälle. Acceptera att hon har vart med invandrare, men minus araber (och liknande folk), zigenare samt negrer? Acceptera att nån serb, nån jude osv. har vart där och bökat med sin sure lille penis innan dig?
Citera
2019-11-08, 10:13
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag tror ni får kompromissa lite i denna frågan i dagens samhälle. Acceptera att hon har vart med invandrare, men minus araber (och liknande folk), zigenare samt negrer? Acceptera att nån serb, nån jude osv. har vart där och bökat med sin sure lille penis innan dig?

Acceptera definitivt INTE balkaneser som serber, romer och annat löst folk.
Beblanda dig aldrig med gold diggers från MENA och Asien, thailuder är nog värst av allt, väljer man en sådan har man nått totala botten.
Citera
2019-11-08, 12:57
  #167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voidworth
Har träffat några som verkar lovande men kan inte satsa på en tjej som varit med blattar.

Så jag har helt enkelt sluta svara/kontakta dessa när jag fått reda på att de varit med blattar nån gång.

Tyckte mycket om några tjejer och umgicks ett tag. Men jag kan helt enkelt inte lita på hennes omdömme om hon varit med en babbe. Kan hon bli en bra moder ens? Min intuition säger åt mig att låta bli dessa kvinnor. Men tiden väntar inte på någon.


Vissa svenska tjejer bryter för helvete.


Men det kan så klart vara mig det är fel på.
Det kansken är så den nya moderna kvinnan är helt enkelt. Äckligt.


Håller fullständigt med dig, tjejer som legat med babbar går helt bort
Citera
2019-11-08, 21:24
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Håller fullständigt med dig, tjejer som legat med babbar går helt bort
Ger mig fan på att du ligger med babbebrudar från typ Sydamerika eller Asien
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback