Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-08, 23:03
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FFL96
Ger mig fan på att du ligger med babbebrudar från typ Sydamerika eller Asien


Hahahaha fel gissat
Citera
2019-11-09, 10:44
  #170
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Vad är problemet....vi tjejer kan väl inte hjälpa att vi tycker araber är gudomligt snygga

"Gudomligt snygga" haha!
Visst, många kvinnor gillar väl mörkare drag... men... gudomligt... snygga. Nästan så att spyhinken åker fram.
Sist en sådan raggade på mig så var allt jag kunde se hans märkliga näsa, jättelurviga armar och händer med kolsvarta långa hårstrån... nej fy tusan, usch...
Hellre ett skott i pannan.
Citera
2019-11-09, 15:35
  #171
Avstängd
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voidworth
Har träffat några som verkar lovande men kan inte satsa på en tjej som varit med blattar.

Så jag har helt enkelt sluta svara/kontakta dessa när jag fått reda på att de varit med blattar nån gång.

Tyckte mycket om några tjejer och umgicks ett tag. Men jag kan helt enkelt inte lita på hennes omdömme om hon varit med en babbe. Kan hon bli en bra moder ens? Min intuition säger åt mig att låta bli dessa kvinnor. Men tiden väntar inte på någon.


Vissa svenska tjejer bryter för helvete.


Men det kan så klart vara mig det är fel på.
Det kansken är så den nya moderna kvinnan är helt enkelt. Äckligt.


Om du inte vill slänga bort ditt liv och kapital på en kvinna som uppenbart har extremt låga krav, dåligt omdöme och är allmänt osmaklig, så är det väl väldigt sunt, det du tänker. Kan spara dig väldigt mycket problem, och vem fan vill ge sig in i en relation som från början är dömd att misslyckas.
Svårt att komma på något mer oattraktivt än babbifierade svenskor.
__________________
Senast redigerad av Xpander- 2019-11-09 kl. 15:39.
Citera
2019-11-09, 15:55
  #172
Medlem
Dessa tjejer vill förmodligen inte ha rasister som dig som pojkvän heller. Så win-win antar jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback