Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-10, 15:32
  #1
Medlem
OldMemberNewNames avatar
I förra veckan var jag med om en bilolycka så jag har stora problem att ta mig ut i några månader nu och undrar över ställen där de tillhandahåller hemmassage.
Vilka ställen har den servicen?
Jag vet endast ett, fyll gärna på med flera är ni snälla.
(och det stället är på väg att upphöra med den servicen inom kort)
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2018-11-10 kl. 19:22. Anledning: Länk till massagesalong raderad, 0.09
Citera
2018-11-10, 15:35
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldMemberNewName
I förra veckan var jag med om en bilolycka så jag har stora problem att ta mig ut i några månader nu och undrar över ställen där de tillhandahåller hemmassage.
Vilka ställen har den servicen?
Jag vet endast ett, fyll gärna på med flera är ni snälla.
(och det stället är på väg att upphöra med den servicen inom kort)
Visste inte att någon sån service fanns. Klart intressant att testa.
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2018-11-10 kl. 19:22. Anledning: Länk till massagesalong raderad, 0.09
Citera
2018-11-10, 18:47
  #3
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMemberNewName
I förra veckan var jag med om en bilolycka så jag har stora problem att ta mig ut i några månader nu och undrar över ställen där de tillhandahåller hemmassage.
Vilka ställen har den servicen?
Jag vet endast ett, fyll gärna på med flera är ni snälla.
(och det stället är på väg att upphöra med den servicen inom kort)


Skojar du eller spelar du bara dum.

Flertalet seriösa och även oseriösa erbjuder detta.

Bara att ringa och fråga..
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2018-11-10 kl. 19:22. Anledning: Länk till massagesalong raderad, 0.09
Citera
2018-11-11, 02:20
  #4
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Skojar du eller spelar du bara dum.

Flertalet seriösa och även oseriösa erbjuder detta.

Bara att ringa och fråga..

Nej jag skojar inte.
Är ytterst seriös.
Tack för ditt bidrag. :/
Citera
2018-11-11, 08:03
  #5
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMemberNewName
Nej jag skojar inte.
Är ytterst seriös.
Tack för ditt bidrag. :/
2 st annonserar ju om detta! Bara ringa och beställa hem, eller vill du ha massor att välja mellan?
Citera
2018-11-11, 14:11
  #6
Medlem
Tråkigt att du råkat ut för olyckan. Har själv beställt hem massage några gånger när jag bott i Stockholm vilket varit härligt
Men då har jag vetat vem som skulle komma då det varit tjejer som jag har besökt på salongen tidigare.
Inte alla som ställer upp på det men tillräckligt många för att få några trevliga stunder.
Har du någon favorit på någon salong kan du ringa och kolla . Det kan ju inte bli mer än ett nej.
Har sett några salonger som kört med den servicen enligt deras hemsidor men har inte kollat nyligen om de är kvar.
Lycka till
Citera
2018-11-23, 15:20
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martin01
Tråkigt att du råkat ut för olyckan. Har själv beställt hem massage några gånger när jag bott i Stockholm vilket varit härligt
Men då har jag vetat vem som skulle komma då det varit tjejer som jag har besökt på salongen tidigare.
Inte alla som ställer upp på det men tillräckligt många för att få några trevliga stunder.
Har du någon favorit på någon salong kan du ringa och kolla . Det kan ju inte bli mer än ett nej.
Har sett några salonger som kört med den servicen enligt deras hemsidor men har inte kollat nyligen om de är kvar.
Lycka till

Jag har lite nummer från olika massöser jag plockat upp efter att jag fått massage och vi haft bra kemi. Det är inte så svårt att vara lite vänlig och artigt fråga om man kan få nummer i fall man vill boka direkt någon gång. Bättre att ta sånt här direkt med de massöser man gillar än med själva salongen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback