Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 22:55
  #1
Medlem
Tramadol kan möjligen vära den sol ställer till det värst för en, eftersom den därenerar både Serotonin, Dopamin och även Norandrelnalin receptorerna.

När/om det sker så kommer ni nästan att önska att ni inte levde, men jag lärde av mina misstag som tur är.

Men se nu inte detta som drogromantisk propaganda bara, men under ca 2 år som jag tog 3-400mg inför träning så gav det resultat få hade kunnat räkna med, jag har aldrig haft sånt jäkla tryck i kroppen haha! Jag hoppas att ni förstår att jag inte fick 150mg ED för att prestera bättre på gymmet

Jag frågade min läkare om det kunde utlösa kramt EP-anfall vid lägre doser än max, nej blev svaret eftersom du verkar veta lika mycket om kost och näring som jag, gå till en dietist för mer detaljer.

Behöver jag säga att jag råkade ut för två våldsamma EP-anfall, det ena liknade en ordentlig misshandel och det sista slutade med ambulans till MAVA, runt 200 i både puls och tryck.


Jag ville bara säga att inte enbart vissa steroider kan sänka era testonivåer, att även opiater/opioider kan ställa till det vet nog betydligt färre om. Eller hemska tanke, tänk den som sänker sina testonivåer med hög dos Deca och låg eller ingen testo utöver det, desutom tar 3-400mg tramadol ED tex

Den Som någon gång har mjölkat sig tom på främst serotonin & dopamin, vet antagligen vad som väntar 1 V-minst utan sömn, matlust, stark paranoia, man fryser/svettas, spyr och det är inte alls ovanligt att man helt okontrollerbart också skiter ner sig om vartannat

Däremot påverkar iaf opiater och andra substanser som har sin bas och utvinns ur Papaver somniferum (Kodein, Morfin samt Tebain utvinns ur opiumvallmo) Resten av det som skrivs ut i smärtstillande syfte kallas opioider, de har oftast samma effekt men framställs inte ur opiumvallmo. någon fysisk påverkan för resten av kroppens organ. finns egentligen inte förrutom ETT stort minus bara. Opiatberoendet som ALLA får någon gång under resans gång. Oftast kommer det när folk tycker att dem är klara med tex sitt morfin.

Mycket populär metod som poliserna använder sig av när dem vill få fram uppgifter av personer dem redan vet är kända jonkare, inom 72h blir många så satans sjuka att dem skulle erkänna självaste palmemordet.

Summa Summarum. Om någon byggare därute även änvänder starkare smärtstillande (återstår nästen bara opiater efter skämten som säljs på ica mm. Använd det som argument om ni misstänker låga testovärden. beskriv alltid symptomen som kan inträffa vid brist och därefter det faktum att du tex har stått på tex Någon stark opiat. blir du vägrad ett testoprov då så skulle iaf jag upplysa om att du kommer att kontakta IWO med hjälp din advokat.

Må Väl alla och må våra kroppar utgöra ett visuellt bevis för att vi gjort rätt på gymmet och därför har den fysik vi nu har:yes
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback