Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 20:37
  #1
Medlem
Årets skiva är här, frågan är vilka är flashbacks favoritlåtar?

Har inte hört hela ännu men jag gillar Sex with my ex.
Citera
2018-11-09, 21:19
  #2
Medlem
Biggedys avatar
Eftersom Cry Alone och Falling Down är med på albumet så får jag säga dom. Men av de nya låtarna så, IDGAF.

RIP
Citera
2018-11-09, 22:02
  #3
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Vad har han för talang? dom som lyssnar på han har knappt fått könshår och vet inte bättre.

Jaja, förklara bara varför du ens är inne i tråden om du inte finner något intresse i det.
Släpper Dimmu Borgir en platta så går jag ej in och kommenterar det. Varför? jag har 0.0 intresse för det. Om jag skulle slösa min tid på det så skulle jag känna mig rätt patetisk.

Trevlig helg
Citera
2018-11-09, 22:15
  #4
Medlem
dreadpirateroberts avatar
Du kommer tyvärr aldrig få den respons du vill ha från FB angående bra musik när 93% här lyssnar på Ultima Thule och tycker den skiten är bra.


OT: Peep är en legend, suger bara att Star Shopping inte släpptes med detta album. Hans bästa låt kommer föralltid att vara hidden.
Citera
2019-01-14, 16:29
  #5
Medlem
mecca--villages avatar
Broken smile och runaway, dock många låtar som fattades som jag anser borde kommit med på plattan.

Lil peeps musik kommer leva kvar för alltid 💔
Rest in peep
Citera
2020-09-18, 18:30
  #6
Medlem
Gör ett försök att väcka liv i den här gamla tråden.

Mina favoriter på skivan är Runaway och 16 Lines.
Peep är definitivt en legend. Väldigt tragiskt och sorgligt och onödigt att han skulle dö på det sättet.

OT. Peeps pappa Karl-Johan Åhr va visst svensk. Någon som vet mer om det? Kul o veta.
Citera
2023-04-18, 22:28
  #7
Medlem
Gabbegy000s avatar
Varför finns det inte en tråd om peep? Iallfall 2016-2023 lyssnar fortfarande. Han var verkligen en annorlunda artist med fantastiskt röst och talang. Big city blues och worlds away är favoriterna💯

Ot
Fingers och runaway är mina favoriter i albumet
__________________
Senast redigerad av Gabbegy000 2023-04-18 kl. 22:30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback