Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-09, 18:53
  #1
Medlem
Alla inlägg, alla konton, alla trådar, men arkivera det för Guds skull någonstans fortfarande läsbart på webbservern.

Så kan vi ha fest vid tolvslaget och däromkring, och diskutera vem som skrev bäst/mest, antagligen ha en chans att ta användarnamnet från någon som inte brytt sig om att vara aktiv på fyra år, osv, och börja på ny kula.

Ring in det gamla, ring in det nya.
Citera
2018-11-09, 19:00
  #2
Administrator
admin5s avatar
Visserligen någon månad kvar, men förslaget ligger i vinnarläge för att bli årets sämsta.


admin5
Citera
2018-11-09, 19:02
  #3
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bevis-jonglerare
Alla inlägg, alla konton, alla trådar, men arkivera det för Guds skull någonstans fortfarande läsbart på webbservern.

Så kan vi ha fest vid tolvslaget och däromkring, och diskutera vem som skrev bäst/mest, antagligen ha en chans att ta användarnamnet från någon som inte brytt sig om att vara aktiv på fyra år, osv, och börja på ny kula.

Ring in det gamla, ring in det nya.

'Att du och andra skriver saker ni inte vill stå för senare i livet är bara kul för andra att läsa.. Så det var ett korkat förslag.. Vill gärna läsa dina misstag om 30 år och peka finger åt dina dumheter..

Bara bra med historik.. alla utvecklas med åren..
Citera
2018-11-09, 19:08
  #4
Medlem
Varför?
Citera
2018-11-09, 19:11
  #5
Medlem
Zaedrewss avatar
Skulle göra det rätt värdelöst som forum. Säg att du sett en TV-serie som gick för några år sedan och vill diskutera denna. Ska det då öppnas en ny tråd och alla självklarheter kring denna åter ska spinnas. Eller om det gäller en specifik fråga som besvarades utmärkt för många år sedan ska denna tråd raderas bara för att någon ska skriva samma svar igen?
Citera
2018-11-09, 19:13
  #6
Medlem
Amazon-mannens avatar
Låter lika smart som min kollega som tyckte vårt flextidskonto skulle nollställas varje månadsskifte
A: "Men jag ligger jättemycket back och kommer inte ikapp.."
B; "Jag ligger många timmar plus, tycker du att de timmarna ska försvinna bara för att du inte orkar jobba?.."
Citera
2018-11-09, 19:23
  #7
Medlem
Man behöver ju inte nollställa för att ha en gala. Åretsbästa tråd eller inlägg, årets troll, bästa bump osv osv.
Citera
2018-11-09, 19:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Visserligen någon månad kvar, men förslaget ligger i vinnarläge för att bli årets sämsta.

admin5

Prova att skriva något intelligent/intressant, eller i alla fall något som jag håller med om, annars blir det här bara en listtråd. Jag förstår att du vill att man som användare ska vara lite rolig och "bonda" med dig för att du överhuvudtaget ska ta några förslag på allvar, men jag har inte riktigt tid med det.

Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Att du och andra skriver saker ni inte vill stå för senare i livet är bara kul för andra att läsa.

Jag har inte skrivit att förslaget är till för att glömma misstag som man inte vill stå för. Det är du, och tyvärr långt ifrån bara du, som vill sänka nivån till möjligheten att ge andra en känga istället för att gå vidare, och jag slutar nog aldrig förvånas över oärligheten på det här forumet.
Citera
2018-11-09, 19:39
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Skulle göra det rätt värdelöst som forum. Säg att du sett en TV-serie som gick för några år sedan och vill diskutera denna. Ska det då öppnas en ny tråd och alla självklarheter kring denna åter ska spinnas.

Ja, naturligtvis. Eller har Flashback blivit en 40-årig nucka som förbjuder sina barn att diskutera sånt som hon redan har "listat ut" och tycker är självklarheter?
Citera
2018-11-09, 19:43
  #10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bevis-jonglerare
Ja, naturligtvis. Eller har Flashback blivit en 40-årig nucka som förbjuder sina barn att diskutera sånt som hon redan har "listat ut" och tycker är självklarheter?

Du måste ju betänka att visst det är många som skriver på Flashback men det är väldigt många som bara söker efter information också. Om säg ett gammalt brottsfall. Vi kan ta Breivik som exempel. Hur skrev folk just i den tråden i realtid när det hände osv. Just sådant är väl ganska dumt att radera?
Citera
2018-11-09, 19:48
  #11
Medlem
Oldberrys avatar
Detta måste utan tvekan vara ett av de sämsta förumförslagen någonsin!
Citera
2018-11-09, 19:52
  #12
Medlem
Att nolla den gigantiska informationskälla och samtida dokumentering som Flashback har blivit efter alla dessa år kräver lite bättre motivering än att det är ett bra läge för fest och man kan byta användarnamn.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback