Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 12:28
  #1
Medlem
Hej! Jag och min polare ska åka iväg en weekend till Amsterdam (red light district) i slutet av november! Det va några år sen man va där. Vad har förändrats och vad har ni för tips på nattklubbar med bra musik (hiphop/pop) och kanske någon coffeshop ? Tacksam för svar🙏🏻
Citera
2018-11-09, 18:11
  #2
Medlem
Tack för den hjälpen.. så får jag ta o avboka skiten haha. Ne men fan något nice ställe o dricka på måste det ju finnas med lite bra musik? Hur ligger det till med att betala en hora till hotellrummet ? Är det möjligt ?
Citera
2018-11-09, 18:50
  #3
Medlem
jaystaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pablopanamera
Tack för den hjälpen.. så får jag ta o avboka skiten haha. Ne men fan något nice ställe o dricka på måste det ju finnas med lite bra musik? Hur ligger det till med att betala en hora till hotellrummet ? Är det möjligt ?

Om du ska ta någon ifrån red light blir det nog svårt, då får du komma till henne/honom.
Citera
2018-11-10, 00:32
  #4
Medlem
Jo det vet jag, tänkte mer på om det kanske finns någon ”organisation” som håller på med sånt som någon kanske visste om? Är verkligen tacksam för alla tips och idéer på vad man kan göra där. Är bara där en weekend så man vill ju inte missa något.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2992010

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback