Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-06-14, 16:34
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Likadant fortfarande. Orkar inte längre bry mig.

De tre viktigaste sakerna du behöver är örat, fingret och klitoris plus tålamod och god tid.
Örat lägger du mot hennes bröst så du hör hjärtslagen och med fingret letar du fram de känsligaste ställena på klitoris.
Ta god tid på dig och när du är rätt så ökar hjärtslagen.
Fortsätt så och prova dig fram i lugn takt så kommer hon efterhand sakta haka på ju mer det känns för henne. Belöningen blir att hon till slut inte kan låta bli att börja jaga orgasmen, men som sagt det kan ta lite tid i början.
Beroende på hur skicklig du är på att utveckla verksamheten så kommer stönandet automatiskt så småningom.
Jag har på det sättet lyckats få en tjej som var så gott som död inom sexvärlden att bli en riktig knullis.
Citera
2019-08-14, 08:18
  #50
Medlem
Jag stönar inte vid sex, men det är för att jag inte tycker det är skönt
Citera
2019-08-14, 21:18
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Nej jag har faktiskt en ganska stor och det har hon själv sagt. Att det är den största hon sätt och jag tror på henne för hon är inte den första som säger att den är riktigt stor.

Men kan de va så att jag är dålig på att knulla?
Men det ska ändå inte spela roll så stor som den är och när jag pumpar på borde det ändå komma nått ljug iaf.

Tryck den i 2an så ska du se att hon börjar låta
Citera
2019-08-17, 04:17
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Snickersson
Tryck den i 2an så ska du se att hon börjar låta

Hon hade dött.
Citera
2019-08-17, 04:21
  #53
Medlem
memebabas avatar
Ah, det låter dåligt. Ställ ett krasst ultimatum: ”stöna eller du får göra juckandet själv”.
Citera
2019-10-08, 10:41
  #54
Medlem
InomEnSnarFramtids avatar
En tjej som inte låter - njuter inte fullt ut. De kan tycka det är skönt i guess men nahh. Låter helt sjukt att hon inte stöna. Antingen e hon otroligt dålig på att ta kuk, eller så är du dålig på att ge henne.

Exakt alla tjejer jag har vart med har gjort nåt form av ljud..


Flåsar hon iallafall? Typ andas snabbt och tungt när du kör henne?
Citera
2019-12-25, 06:23
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
En tjej som inte låter - njuter inte fullt ut. De kan tycka det är skönt i guess men nahh. Låter helt sjukt att hon inte stöna. Antingen e hon otroligt dålig på att ta kuk, eller så är du dålig på att ge henne.

Exakt alla tjejer jag har vart med har gjort nåt form av ljud..


Flåsar hon iallafall? Typ andas snabbt och tungt när du kör henne?


Nej.
Citera
2019-12-25, 06:24
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Aldrig hört talats om begreppet "Död fisk"? Det verkar som att du har hittat en.

En teori kan ju vara att hon känner sig halvt våldtagen. Du suger på sex helt enkelt.


Jag vet inte.
Citera
2019-12-26, 14:38
  #57
Medlem
Som många skrivit lite blyg och återhållsam

Ni kanske skulle prova åk bort där det inte finns någon annan på behörigt avstånd
Citera
2020-01-05, 19:10
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Du är dålig på sex helt enkelt. Tjejer stönar om vi grabbar gör det bra jobb. Du suger på sex, erkänn det och gå vidare.
Jag stönade inte när jag var osäker och min kille var bra
Citera
2020-02-16, 00:02
  #59
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Tja.
Det är en sak jag undrar över. Min tjej som jag har för närvarande stönar aldrig när vi har sex inte ens minsta lilla ljud. Vad jag än gör om jag pullar sönder henne om jag knullar hårt som fan spelar ingen roll hon är knäpp tyst.
Jag har sagt detta till henne och undrar varför hon inte stönar vad är problemet känner du inget vad är det, hon svarar att hon inte kan stöna hon vet inte hur man gör säger hon.
Men jag vet inte det är något skumt där.
Är inte stöna något som kommer av sig självt automatiskt?
Känner hon inget är hon så pass öppen vad är grejen?
Vad säger ni på Flashback om detta.

Hon kan va lätt autistisk, då kan det va att hon blir introvert när hon blir emotionell eller upphetsad.

Se om du kan prata med henne när ni har sex, om hon har svårt att prata med dig så hänger det ihopp.

Annars fråga om det är skönt, fråga henne saker, be henne slappna av, njuta osv.. Be henne säga att hon vill ha din kuk och gör det sexigt med ord annars...om hon inte stönar kanske det är obekvämt för henne att låta bara.

Vill du verkligen att hon ska stöna får du nog lära henne det. Det är bara ge henne instruktioner så kommer det bli bra. Kanske bli stelt i början, men sen lär hon sig.
Citera
2020-02-16, 00:08
  #60
Medlem
När hon ligger med en annan man hon är attraherad utav och som kan sin grej så kommer det att stönas, med andra ord njuta och att då inte ge utlopp för det hade varit alldeles för svårt, framförallt vid orgasmens skede. Skönt.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback