Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-09, 03:28
  #1
Medlem
Tja.
Det är en sak jag undrar över. Min tjej som jag har för närvarande stönar aldrig när vi har sex inte ens minsta lilla ljud. Vad jag än gör om jag pullar sönder henne om jag knullar hårt som fan spelar ingen roll hon är knäpp tyst.
Jag har sagt detta till henne och undrar varför hon inte stönar vad är problemet känner du inget vad är det, hon svarar att hon inte kan stöna hon vet inte hur man gör säger hon.
Men jag vet inte det är något skumt där.
Är inte stöna något som kommer av sig självt automatiskt?
Känner hon inget är hon så pass öppen vad är grejen?
Vad säger ni på Flashback om detta.
__________________
Senast redigerad av 69-69 2018-11-09 kl. 03:30.
Citera
2018-11-09, 03:50
  #2
Medlem
Är hon bekväm av sig i sängen? Annars kan jag mycket väl tänka mig att det är en anledning till att hon inte stönar - att hon känner sig obekväm/osäker med just den biten.
Citera
2018-11-09, 03:51
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LE37
Liten snopp i en lite luftigare vagina är min gissning.

Nej jag har faktiskt en ganska stor och det har hon själv sagt. Att det är den största hon sätt och jag tror på henne för hon är inte den första som säger att den är riktigt stor.

Men kan de va så att jag är dålig på att knulla?
Men det ska ändå inte spela roll så stor som den är och när jag pumpar på borde det ändå komma nått ljug iaf.
Citera
2018-11-09, 03:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillutten
Är hon bekväm av sig i sängen? Annars kan jag mycket väl tänka mig att det är en anledning till att hon inte stönar - att hon känner sig obekväm/osäker med just den biten.


Vad jag ser av henne så är det inga problem hon är hur bekväm som helst när vi ligger och softat i sängen tittar på tv och sånt. Men hon är lite blyg men det borde inte spela roll och efter så lång tid borde det varit över.
Citera
2018-11-09, 04:31
  #5
Medlem
Zaedrewss avatar
Du är dålig på sex helt enkelt. Tjejer stönar om vi grabbar gör det bra jobb. Du suger på sex, erkänn det och gå vidare.
Citera
2018-11-09, 04:40
  #6
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Tja.
Det är en sak jag undrar över. Min tjej som jag har för närvarande stönar aldrig när vi har sex inte ens minsta lilla ljud. Vad jag än gör om jag pullar sönder henne om jag knullar hårt som fan spelar ingen roll hon är knäpp tyst.
Jag har sagt detta till henne och undrar varför hon inte stönar vad är problemet känner du inget vad är det, hon svarar att hon inte kan stöna hon vet inte hur man gör säger hon.
Men jag vet inte det är något skumt där.
Är inte stöna något som kommer av sig självt automatiskt?
Känner hon inget är hon så pass öppen vad är grejen?
Vad säger ni på Flashback om detta.

Hon har givetvis tankarna på annat!
Medans du gör din grej, funderar hon på om hon vattnat blommorna, matat katten, extrapriset hon såg på Jysk.
För henne är det som att åka buss, det skakar lite sen är man framme!

Jag tror på ett teknikfel?
Citera
2018-11-09, 04:40
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Nej jag har faktiskt en ganska stor och det har hon själv sagt. Att det är den största hon sätt och jag tror på henne för hon är inte den första som säger att den är riktigt stor.

Men kan de va så att jag är dålig på att knulla?
Men det ska ändå inte spela roll så stor som den är och när jag pumpar på borde det ändå komma nått ljug iaf.


Hon kanske inte gillar så stora kukar? Har du mycket erfarenhet av att knulla?
Har andra tjejer sagt någonting om hur dom tycker du är i sängen?
Citera
2018-11-09, 06:57
  #8
Medlem
Var glad för det. Min nuvarande orsakar arga lappar i trapphuset och håller man för munnen så bits hon "omedvetet" säger hon och lägger man en kudde över så går man miste om ögonkontakt och jag är så gammal och blödig så jag uppskattar sånt. Vi kan byta om du vill innan jag måste byta lägenhet.
Citera
2018-11-09, 07:13
  #9
Medlem
Juggernawts avatar
Umm, alla brudar stönar inte. Högst individuellt. Alla brudar tycker inte om sex heller. Din kanske bara önskar att det ska ta slut så fort som möjligt. Kanske hon är väldigt självmedveten och vågar inte släppa loss med dig. Finns massor av anledningar. Oroa dig inte för mycket och häng dig inte upp på den saken.
Citera
2018-11-09, 07:17
  #10
Medlem
Hon kanske är oerfaren och inte vågar släppa hämningarna?
Alkohol brukar lösa sådant.
Fyll henne med sprit så ska du nog se att hennes inre hora kommer ut.
Citera
2018-11-09, 10:10
  #11
Medlem
rosanagellacks avatar
Vilka korkar det finns i tråden..

Vissa människor har svårt för att leva ut under sex, hon kanske tycker det blir tillgjort och känner att det tar emot om hon ska stöna helt enkelt.

Att hon skulle ha stor fitta är ju så löjligt så det finns inte.

Min gissning är att hon är blyg och osäker på den biten.

Många tjejer stönar enbart för att killen ska känna sig manlig, alla stönar liksom inte
Citera
2018-11-09, 11:49
  #12
Medlem
WayneJohns avatar
Hon kanske skäms av att stöna, hon kanske tycker det är pinsamt om någon annan hör?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback