Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-08, 22:28
  #1
Medlem
God kväll,

Som frågan lyder. Jag tänkte kanske spela lite, men den mesta av tiden ska det spelas in lite filmer och slänga upp på youtube, behöver nog redigera och klippa lite. Kanske ett ljudprogram och koppla in gitarr och mic och fixa lite sånger.

Vad rekommenderas då?

Tacksam för hjälpen.

Må Herren vår Gud välsigna er allihopa! I Jesu Kristi namn. Amen!
Citera
2018-11-08, 22:44
  #2
Medlem
För 17' får du en riktigt bra dator till ditt ändamål!
Citera
2018-11-08, 22:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaormen
För 17' får du en riktigt bra dator till ditt ändamål!

Det låter trevligt, har du något förslag som man kan kika på? Så jag vet vad jag ska leta efter. Gillar att fotografera och redigera video, vet inte hur kraftig man behöver för det.

Hörde av en vän att det blev ett riktigt hopp när man kom på SSD-disken och Nano15 tekniken eller vad det nu var han sa gällande grafikkortens processorer. Hur som helst, han sade också det men hade inte något riktigt att erbjuda. För han är insnöad på stationära.

Jag vill kunna vara flexibel och jag vill att den ska vara ömtålig och klaras av att ha med på resor och lite sådär. Mycket skrivande kommer det bli på den också.

Var välsignad! Amen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback