Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-11-15, 20:35
  #37
Medlem
Eskortkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Det är precis tvärtom.
Människors sjukdomar är mycket värre än djurens.
AIDS, hiv, malaria, syfilis, etc. etc.

Vet ju du som är muslim, du hälsar inte på andras kvinnor...
Idag kan man leva med hiv o aids väldigt länge med bromsmediciner. Malaria är en insektsjukdom som finns i afrika, syfilis för man sällan av. Jag hälsar visst på kvinnor det ingår i mitt jobb som eskort bland annat.
Citera
2018-11-15, 20:37
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Rabies o tbc är livsfarliga, och röda hund som man får när hundar biter på en, det är inte så roligt. Man kan dö, och det vill vi ju inte göra.

Nej, och jag vill inte ha smittat blod i det här landet i form av våldtäkter, samlag, eller att folk spottar på andra. Vet du hur mycket skit saliv innehåller ?
Eller alla som delar sprutor med varandra eller går på droger eller sticker knivar i andras kroppar.

Nej, du får inte röda hund om en hund biter dig!

Röda hund är en sjukdom som sprids via bakterier från en människa till en annan.
Citera
2018-11-15, 20:39
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Idag kan man leva med hiv o aids väldigt länge med bromsmediciner. Malaria är en insektsjukdom som finns i afrika, syfilis för man sällan av. Jag hälsar visst på kvinnor det ingår i mitt jobb som eskort bland annat.

Malaria är en sjukdom som invandare tagit hit, samma med AIDS.
Citera
2018-11-15, 20:42
  #40
Medlem
Eskortkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Nej, och jag vill inte ha smittat blod i det här landet i form av våldtäkter, samlag, eller att folk spottar på andra. Vet du hur mycket skit saliv innehåller ?
Eller alla som delar sprutor med varandra eller går på droger eller sticker knivar i andras kroppar.

Nej, du får inte röda hund om en hund biter dig!

Röda hund är en sjukdom som sprids via bakterier från en människa till en annan.
Du verkar överdrivet rädd för saker, man blir inte smittad så lätt som du tror. Hiv o aids får bara äckliga bögar inte hetero, så är du homo så kan du vara orolig inte annars.

Röda hund får man när en hund biter på en, annars hade det inte hetat röda hund, gör om gör rätt.
Citera
2018-11-15, 20:45
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen

och röda hund som man får när hundar biter på en,.

Så här sprids rödahund.

https://www.1177.se/Vasterbotten/Fak...mar/Roda-hund/
Citera
2018-11-15, 20:46
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Du verkar överdrivet rädd för saker, man blir inte smittad så lätt som du tror. Hiv o aids får bara äckliga bögar inte hetero, så är du homo så kan du vara orolig inte annars.:

Och de som går på eskort.
Citera
2018-11-15, 20:51
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Man sätter hundar på karantän för att potentiellt motverka överföringen av zoonosa sjukdomar med lång inkubationstid till människor och andra djur i landet (exempelvis rabies). Dessutom screenas asylsökande för infektionssjukdomar såsom HIV och tuberkulos mm.

https://vardgivare.skane.se/siteasse...anter-2017.pdf

Blir lite pinsamt med sådana trådar när man inte vet ett skit.

Det är ett erbjudande om screening, inget tvång, läs om, läs rätt.
Citera
2018-11-15, 20:51
  #44
Medlem
Eskortkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Malaria är en sjukdom som invandare tagit hit, samma med AIDS.
Malaria finns knappt i Sverige, HIV o aids har alla runt om i världen, som sagt är du inte bög så oroa dig inte för det.

Jag har oskyddat sex när jag träffar kvinnor, dom smittar inte mig med hiv så de inga problem.
Citera
2018-11-15, 21:17
  #45
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Nej mitt svar att det ska vara frivilligt var till erbjudandet för hälsoundersökning.
Varför inte göra det obligatoriskt? Dock kan det även i fortsättningen vara frivilligt att söka asyl.
Citera
2018-11-15, 21:23
  #46
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Detta kommer aldrig att ske, tur nog.
Kanske inte i Sverige. Sker dock redan i många andra länder, t ex i The Leader of the Free World (och nej, det är inte Trump som infört detta)
https://www.cdc.gov/immigrantrefugee...on-faqs.html#3
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback