Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-07, 20:59
  #1
Medlem
MrFreds avatar
Jag måste av privata skäl avsluta min kur. Jag körde 20mg dbol ed i 3 veckor. På 1,5 veckor av dessa 3 veckor har jag kört 250mg sustanon och 250mg EQ e4d. 4 sticks.

Jag har nolvadex. Bör jag köra en Pct eller bara hoppa rakt av? Mitt sista stick var för 8 dagar sen. Mvh
Citera
2018-11-07, 22:37
  #2
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag måste av privata skäl avsluta min kur. Jag körde 20mg dbol ed i 3 veckor. På 1,5 veckor av dessa 3 veckor har jag kört 250mg sustanon och 250mg EQ e4d. 4 sticks.

Jag har nolvadex. Bör jag köra en Pct eller bara hoppa rakt av? Mitt sista stick var för 8 dagar sen. Mvh

Bara gå av och strunta i PCT.
Citera
2018-11-08, 13:10
  #3
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Som Hypo säger; bara kliva av. Om du upplever att östrogena effekter börjar uppträda så beror det på att östradiolvärdet alltid släpar lite efter testovärdet (pga aromatisering) och således ger aningens högre östrogent uttryck då inget nytt testo tillförs. Detta kan då behandlas med att sätta in en SERM, förslagsvis clomid så du slipper slakta IGF-1--värden, men enbart under en kortare tid och inte som PCT utan enbart i syfte att knyta till ER-Alpha-receptorerna så att inte östradiolen kan knyta till dessa receptorer och fortsätta ge östrogena effekter.

Men som sagt, bör nog gå att kliva av utan vidare behandling. Är bra å veta vad som kan hända dock så man är beredd.

Mvh,

-Alfred
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback