Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-07, 18:51
  #13
Medlem
Taklampsfots avatar
Tack så mycket för era svar. Känns jävligt bra att det finns fler som varit i samma sits som vet av egen erfarenhet hur det är och hur man kan må. Grattis till er som lyckats med bedriften att lägga av. Det är en massa vilja och kämparglöd inombords hos er, annars hade det inte varit möjligt. Grymt!
Just nu känns det verkligen jättebra att få läsa era kommentarer, känns som att ytterligare stenar släppte från mina axlar.
Tack grabbar.
Citera
2018-11-07, 18:54
  #14
Medlem
st33rs avatar
nån som tycker att man efter en tids användning av tjack dagligen blir känslolös? inte ledsen eller deppig, mer typ som en tom känsla av tunnelseende där man har energi men ej någon speciell glädje eller motivation? nu snackar jag inte flera dar med vakenhet, utan att man kan sova en 5-6 timmar per natt. typ mindre mängder.

så känner jag alltid efter ett tag. sen när man tar ett break kommer känslorna på en och samma gång
Citera
2018-11-07, 18:57
  #15
Medlem
st33rs avatar
men jo, jag känner igen känslan. tog tramadol många år som nån sorts självmedicinering kanske 200-300 per dag max

sen när jag slutade var det som jag varit konserverad i tiden under alla de här åren. säg att man började missbruka när man är 25 och slutar när man är 33. Då är det som man är tillbaka i 25 års ålder!

kan vara jobbigt med känslor också, om man har en del att bearbeta
man blir sårbar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback