Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-18, 13:45
  #49
Medlem
BarbaBravos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaBravo
Det är ju också för att det blev ett så konstigt slut igår...

Kan det finnas någon chans att han hör av sig idag.? Jag vill ju gärna fortsätta träffa honom.
Är det fel om jag kollar läget lite senare..?
Citera
2018-11-18, 13:51
  #50
Medlem
poxers avatar
Han kanske fick blueballs och var tvungen att sticka hem och runka. Sluta vara så jävla aspig.
Citera
2018-11-18, 17:31
  #51
Medlem
BarbaBravos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Han kanske fick blueballs och var tvungen att sticka hem och runka. Sluta vara så jävla aspig.

Vadå aspig? Fattar inte vad som hände...?!
Citera
2018-11-18, 17:32
  #52
Medlem
BarbaBravos avatar
Är det fel att höra av sig till honom nu ikväll...?
Citera
2018-11-18, 17:46
  #53
Medlem
Många drar sig för att inleda en konversation om de avslutade den förra. Vad jag menar är att många personer verkar vilja att man skriver ungefär varannan gång även om man bara gett ett kort svar.

Eftersom det verkar som att han skrev de två senaste "inläggen" så är det inte helt otänkbart att han väntar på att du ska svara.

Jag säger inte att det är vettigt men, de flesta har ju en gräns när de känner att motparten måste svara/bekräfta innan de fortsätter skriva pga att de inte vill verka "för på".

Dessutom är det så innehållslösa svar att det här att tyda in alla tänkbara intentioner, man ska akta sig för att försöka läsa in dolda budskap överallt.
Citera
2018-11-18, 18:28
  #54
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Många drar sig för att inleda en konversation om de avslutade den förra. Vad jag menar är att många personer verkar vilja att man skriver ungefär varannan gång även om man bara gett ett kort svar.

Eftersom det verkar som att han skrev de två senaste "inläggen" så är det inte helt otänkbart att han väntar på att du ska svara.

Jag säger inte att det är vettigt men, de flesta har ju en gräns när de känner att motparten måste svara/bekräfta innan de fortsätter skriva pga att de inte vill verka "för på".
Jo, men TS ringde ju dejten i går kväll/natt så enligt ditt synsätt är det väl dejtens tur att höra av sig?
Jag tror att han behöver lite space efter igår.

Citat:
Ursprungligen postat av BarbaBravo
Det som jag trodde var bra har nog gått rent åt helvete.

Vi träffades för tredje gången igår, vi har hemma hos mig. Började med att ta en öl, lyssna på musik och mysa i soffan.
Sen fixade vi mat, drack vin och pratade om allt och kom in på väldigt djupa saker.
Vi hamnade i soffan igen, pratade, lyssnade på musik och sjöng med. Och kysstes.
Vi skojade och skrattade mycket under kvällen också och efter en busig brottningsmatch hamnade vi i sovrummet. Kändes helt naturligt.
Men efter kyssar och smek gick det inge riktigt som tänkt... Han frågade om jag ville suga honom, men han såg att jag tvekade till o h sa då att jag inte behövde om jag inte ville. Så vi låg och höll om varandra en stund i stället. Då börjar min hjärna ta över och jag känner mig dum att jag inte ställde upp och med alkohol i kroppen kom en liten tår. Han frågade ju såklart varför och jag sa att jag kände mig lite dum men att jag ville ta det lugnt. Det verkade han förstå och vi låg kvar o höll om varandra. Mindre än tio minuter senare säger han att han måste gå... Frågar honom om han inte kan stanna, men han vill inte.
Får en puss vid dörren sen går han.
Jag blev ju helt förtvivlad och dumt nog ringde jag honom. Kom inte riktigt ihåg vad jag sa, men färgade om han fortfarande ville ses. Svaret blev nåt i stil med 'det tänker jag nog' och sedan något om förhållande... Sen sa han att vi kunde höras idag.
Har inte kunnat sova alls... Är jätteledsen för detta. Vad gjorde jag för fel?? Är allt sumpat nu? Gillar den här killen starkt och tror faktiskt att han gillade mitt sällskap...
Vad ska jag göra nu? Vad tänker han?
Behöver verkligen hjälp!!
Citera
2018-11-18, 18:38
  #55
Medlem
BarbaBravos avatar
Är det fel att höra av sig till honom nu ikväll...?
Citera
2018-11-18, 19:42
  #56
Medlem
Gosifs avatar
I dagens stela sms-diskussioner får du inte för någon omständighet avsluta en mening med en punkt, livsfarligt!
Citera
2018-11-19, 12:47
  #57
Medlem
BarbaBravos avatar
Skickade till slut ett meddelande igår där jag sa att vi kunde väl höras i veckan och hitta på något...
Han svarade omgående, men är osäker på svaret... "Javisst, vi hörs Sov gott! "
Bra eller anus???
Har verkligen fastnat för den här killen... Därför behöver jag hjälp!
Citera
2018-11-19, 14:39
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaBravo
Skickade till slut ett meddelande igår där jag sa att vi kunde väl höras i veckan och hitta på något...
Han svarade omgående, men är osäker på svaret... "Javisst, vi hörs Sov gott! "
Bra eller anus???
Har verkligen fastnat för den här killen... Därför behöver jag hjälp!

Känns som att du kommer gå sönder om det tar slut.
https://www.adlibris.com/se/ljudbok/...-9789170369629

Kan tipsa om denna, killar varken tänker eller fungerar som kvinnor.
Citera
2018-11-19, 14:57
  #59
Medlem
GeniusGZAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaBravo
Skickade till slut ett meddelande igår där jag sa att vi kunde väl höras i veckan och hitta på något...
Han svarade omgående, men är osäker på svaret... "Javisst, vi hörs Sov gott! "
Bra eller anus???
Har verkligen fastnat för den här killen... Därför behöver jag hjälp!
Om du inte kan avgöra om "Javisst" innebär ett positivt svar eller inte så har du stora problem. Herregud.
Citera
2018-11-19, 15:13
  #60
Medlem
BarbaBravos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeniusGZA
Om du inte kan avgöra om "Javisst" innebär ett positivt svar eller inte så har du stora problem. Herregud.

Tänker om det är javisst som "ja, det är väl klart" eller javisst som ironi med axelryckning..

Jag vet, jag har problem men behöver verkligen hjälp med att försöka tyda...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback