Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-08, 12:53
  #25
Moderator
tobess avatar
Är sexleksaker helt uteslutna då? Vibrerande penisring eller liknande?
Citera
2018-11-08, 13:38
  #26
Medlem
Dollmens avatar
Skumt att du bara känner av vibratorn? Som någon sa, du kanske använt den för mycket? Du vet att efter ett tag så blir man på sätt å vis mer okänslig. På min tid så började man alltid med petting. Många gånger utan å knulla. Kan ibland tycka att det är skönare med sug å slick änn att knulla. Runka av varandra mera utan knull. Ge han en morgonrunk Annars för att komma för tjejen vid pennetrering e Venus mot Venus. Bara att gunga tills det kommer
Citera
2018-11-08, 13:48
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Skumt att du bara känner av vibratorn? Som någon sa, du kanske använt den för mycket? Du vet att efter ett tag så blir man på sätt å vis mer okänslig. På min tid så började man alltid med petting. Många gånger utan å knulla. Kan ibland tycka att det är skönare med sug å slick änn att knulla. Runka av varandra mera utan knull. Ge han en morgonrunk Annars för att komma för tjejen vid pennetrering e Venus mot Venus. Bara att gunga tills det kommer

Ja, det är förstås en lösning för en man som gärna ligger med andra män.
Citera
2018-11-08, 21:58
  #28
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetogethealthy
Ja jag förstår att klitorisstimulering är ett måste, men det är inte skönt för mig med varken tunga eller fingrar. Det är det som är problemet. Och knep för att komma åt den utan vibrator vore bra. Men på kommentarerna låter det som att vibrator är den enda lösningen i detta fall.

Kan tillägga att vi är ganska unga, 21 och 20 år därför känns det lite obekvämt att dra fram en vibrator.


Känner du dig obekväm i den åldern lär det inte bli bättre.
Bara att göra slut och gå vidare.

Båda parter måste känna sig bekväma med allt dom vill göra.

Jag tror att när du säger att det inte är skönt med vare sig tunga eller fingrar så beror det på att det inte görs med känsla och passion..
Citera
2018-11-10, 17:20
  #29
Medlem
no-lifers avatar
Men jisses! Be din pojkvän att använda händerna och fingrarna. Inte många kvinnor som kan få orgasm av endast penetrationssex (in-ut-in-ut). Inte heller alla kvnnor som får särskilt stora klitorisorgasmer.

Hjälp din kille att hitta din g-punkt och att inte vara rädd att massera den. Man kan som kille behöva jobba ganska hårt med "devils grip" för att hjälpa sin kvinna nå en himmelsk g-punktsorgasm. Fattar inte att man inte lär ut detta i sex- och samlevnadsundervisningen. Själv fick jag lära mig det först som vuxen, efter att min tredje flickvän (då var jag 30 år) visat mig hur jag ska göra. Och numera har jag ett allmänt rykte om att vara "fantastisk i sängen". Inte bara på grund av mina g-punkt-skills men det har bidragit starkt.

Prata med din pojkvän!
Citera
2018-12-03, 12:35
  #30
Medlem
Be honom pulla dig med en dildo och se vad som händer.
Det kan bero på att hans kuk inte träffar rätt punkter i fittan, och då spelar det ingen roll vilka tekniker man använder.
Alternativt be honom läsa på om pull/slick-tekniker som leder till orgasm!
Citera
2019-04-10, 11:28
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetogethealthy
När jag kommer på egen hand krävs det djup penetrering och vibration på det.

Kommer pojkvännen inte tillräckligt långt in? :/
Citera
2019-04-11, 17:56
  #32
Medlem
Nedomanskys avatar
Som någon tidigare nämnt så är TS skadad av att ha använt vibrator direkt på klirotis..
Citera
2019-05-26, 05:57
  #33
Medlem
Jarrelies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det är hyfsat ovanligt att få orgasm bara genom penetration. Det är en mytbildning som kommer från porren plus att män överskattar sin kuk och vad den kan göra.

Upplever precis samma sak. Att män mestadels tror att en kvinnas orgasm bygger på att de har tillräckligt stor kuk, och penetrerar tillräckligt hårt och länge. Tror också det är någon sorts inbillning som kommer ifrån porr etc.
Tråkigt och ironiskt att män då oftast överskattar sig själva såpass att de antar att kvinnan känner och upplever sex på samma sätt som de och kommer utav samma sorts behandling som de gör.
Citera
2019-05-27, 03:56
  #34
Medlem
Pungsvings avatar
Han bör fista dig medan du gnuggar bröstvårtorna och skriker och stönar.
Citera
2019-06-01, 16:16
  #35
Medlem
Prova två killar kanske kan vara en öppning för dig?
Citat:
Ursprungligen postat av timetogethealthy
Anledningen till att vibrator inte är relevant är för att jag veta att han hade tagit det personligt, och jag tycker att det ska vara en sista utväg i så fall. Först vill jag testa alla möjliga knep vi kan utföra på egen hand
Citera
2019-06-02, 00:43
  #36
Medlem
Min tjej säger att hon har svårt att komma när jag slickar, men jag har nu lärt mig hur hon fungerar.
Jag har ibland överraskat med att binda fast henne och köra med ögonbindel, då behöv det inte mycket innan hon kommer.
Tror att spänningen är en extra krydda.

När jag henne hårt och djupt så får hon orgasm när jag tränger ut henne, så hon gillar lite smärta.

Så utforska varandra, prata med varandra.
Förklara vad du vill ha.
Han är till för dig..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback