Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-06, 21:42
  #1
Medlem
catipillahs avatar
Hej är en smal kille som aldrig tränar. Eller jo jag joggar. Har tidigare träna lite med dbol. Men bygger aldrig muskler för att jag orkar inte hålla på att träna hela dagarna. Är de någon som kan ge tipps på en bra kur? Vill träna en timme om dagen och bygga muskler och få bredare axlar. Vilken steorid kan ni rekommendera? En timme om dagen för muskler och jogging innan. Asså jag är nog ute och cyklar men tipps vore bra ?
Citera
2018-11-06, 21:48
  #2
Medlem
UncleBerts avatar
Käft på dig och ta dig i kragen. Få ordning på din kost och rutin innan du ens sneglar på aas.

Sen har du lite att läsa på kring om du vill ha lyckade resultat. Det är något mer komplicerat än du verkar tro. De flesta som lider av negativa bieffekter är ivriga personer som dig, som slänger i sig det ena och det andra utan vidare planering eller eftertanke.
Citera
2018-11-06, 21:49
  #3
Medlem
lyktstolpes avatar
Bättre du bygger upp en grund utan doping. Är du ung växer du snabbt ändå.
Citera
2018-11-06, 21:51
  #4
Medlem
catipillahs avatar
Okej. Jag ska försöka.
Citera
2018-11-06, 22:07
  #5
Medlem
JayJayAdamss avatar
Börja med att träna seriöst, ät seriöst, räkna dina macros (protein, fett och kolhydrater) och se till att du får i dig ca 2700-3000kcal/dag.

Du börjar i helt fel ände. När du tränat seriöst i 1-2 år så kan du kanske överväga att köra en kur.
Citera
2018-11-06, 23:45
  #6
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Vill bygga muskler men inte träna? Fyfan man blir gråtfärdig på dagens ungdomar, det är på riktigt beklagligt. Inget som är värt något kommer gratis, det är något du måste knacka in i skallen omgående.
Sen tar du å begrundar rejält huruvida du vill växa eller se ut som en späd latmask.
Helt upp till dig. Men gör inte misstaget att tro att AAS kommer bygga musklerna åt dig, det krävs precis lika mycket, om inte MER fokus och engagemang för att lyckas med sina kurer än om man tränar rent för då behöver du "enbart" hålla koll på träning och kost.

Börja där och när du inser hur skevt du idag betraktar verkligheten så har du i alla fall mognat en bit, om det är tillräckligt för att du skall kunna ta beslut om kur eller ej låter jag vara osagt men det är inte mycket i det du skriver som får mig att tro att du är intresserad. Låter mer som att du suttit hemma å tittat på Paradise Hotel och suktar efter att få släpande blickar från tjejerna efter dig för att du har en vass fysik. (Inte för att PH-deltagarna har särskilt vass fysik men du hajar poängen)
Det är viktigt att du är ärlig med dig själv här och rannsakar dina känslor, du ljuger enbart för dig själv och det är enbart du som kan bli lidande av eventuella lögner.
Börja träna 45-60 minuter 4 gånger per vecka och studera näringsmekanik, metabolism och träningsteknik istället. Detta tar MÅÅÅÅNGA år att bemästra och är du seriös så kommer detta hålla dig sysselsatt länge nog för att ett beslut om eventuell hormon-optimering skall kunna mogna fram.


Mvh,

-Alfred
Citera
2018-11-07, 07:49
  #7
Medlem
HeadOfBoos avatar
Redo, du är inte, unge padawan!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback