Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-06, 21:26
  #1
Medlem
Ok åt en kvarts bit E runt 02:00 30mg runt där sen åt jag en till när ruset blev nere. Sen en till tills jag var vaken till klockan 10 sen sov jag tre timmar och nu så åt jag 100mg tramadol. Glömde bort att det tar tid för e`t går ut från systemet. Vill sova men är rädd att somna in behöver jag göra något akut.

20år
185 cm
80kg
Citera
2018-11-06, 21:39
  #2
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
100mg tram är verkligen inte mycket, du bör nog inte alls vara orolig, lite skev syn på E verkar du dock ha.
Citera
2018-11-06, 21:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
100mg tram är verkligen inte mycket, du bör nog inte alls vara orolig, lite skev syn på E verkar du dock ha.

Asså har tagit e innan men tänkte denna gången att jag tar det i små bitar så att jag inte släpper ut all serotonin på en gång. Vill även tillägga att jag har knappt sovit så mycket och att jag tog en halv bit av en tablett på 200mg så det är därför jag säger jag att jag åt 100mg.
Här är ecstacy som jag åt i bitar, dvs hela ecstacy fast i bitar. Åt en bara så att säga mellan intervaller.

www.ecstasydata.org/view.php?id=3437&mobile=1
Citera
2018-11-06, 21:55
  #4
Medlem
UncleBerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungperson32
Asså har tagit e innan men tänkte denna gången att jag tar det i små bitar så att jag inte släpper ut all serotonin på en gång. Vill även tillägga att jag har knappt sovit så mycket och att jag tog en halv bit av en tablett på 200mg så det är därför jag säger jag att jag åt 100mg.
Här är ecstacy som jag åt i bitar, dvs hela ecstacy fast i bitar. Åt en bara så att säga mellan intervaller.

www.ecstasydata.org/view.php?id=3437&mobile=1
Det funkar inte så. Ät mellan 100-120mg på en gång. MDMA är inte en drog man riktigt återdoserar flera gånger på.
Citera
2018-11-06, 22:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBert
Det funkar inte så. Ät mellan 100-120mg på en gång. MDMA är inte en drog man riktigt återdoserar flera gånger på.

Ok då förstår jag men jag undrar om det går bra att sova nu eller måste jag dricka eller ringa 112. Känner mig bara lite yr kanske för att jag inte sovit brukar känna mig så när jag har inte sovit tillräckligt.
Citera
2018-11-06, 22:11
  #6
Medlem
UncleBerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungperson32
Ok då förstår jag men jag undrar om det går bra att sova nu eller måste jag dricka eller ringa 112. Känner mig bara lite yr kanske för att jag inte sovit brukar känna mig så när jag har inte sovit tillräckligt.
Jag har ingen aning. Aldrig sysslat med piller.

Antagligen går det bra, det är svårt att ta död på människokroppen.
Citera
2018-11-06, 22:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBert
Jag har ingen aning. Aldrig sysslat med piller.

Antagligen går det bra, det är svårt att ta död på människokroppen.


Är det något som jag kan göra för att motverka det här genom att få in mig en viss mängd vatten, vitaminer eller något annat?
Citera
2018-11-06, 22:22
  #8
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Om du känner att du blir värre kanske du ska åka tin till sjukhuset.

Annars hade jag bara försökt softa lite, öppna en chipspåse sätt dig drick vatten och kolla lite youtube i några timmar inatt. Sen sover du
Citera
2018-11-06, 22:24
  #9
Medlem
minhembiogubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungperson32
Är det något som jag kan göra för att motverka det här genom att få in mig en viss mängd vatten, vitaminer eller något annat?

För det första, du är en idiot, man doserar inte MDMA på det där sättet. Du riskerar seriösa skador på din hjärna, bara så du vet.

Ät drick och sov ditt klappmongo så mår du kanske lite lite bättre imorgon, ge det någon vecka så är du nog rätt fräsch igen
Citera
2018-11-07, 01:27
  #10
Medlem
Du är bara nojig för du inte sovit nått,
100mg från är bara bra, lägg dig och sov nu
Citera
2018-11-07, 23:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Du är bara nojig för du inte sovit nått,
100mg från är bara bra, lägg dig och sov nu


Sovit nu men känner mig fett konstigt, yrsel osv har inte haft detta sen min senaste mdma session som var för 4 månader sen.

EDIT: Känns som jag har tappat aptiten också känner mig typ inte hungrig.
__________________
Senast redigerad av ungperson32 2018-11-07 kl. 23:22.
Citera
2018-11-09, 01:16
  #12
Medlem
freeworldTVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungperson32
Sovit nu men känner mig fett konstigt, yrsel osv har inte haft detta sen min senaste mdma session som var för 4 månader sen.

EDIT: Känns som jag har tappat aptiten också känner mig typ inte hungrig.

Grattis. Kallas för AT (avtändning). Ät och vila och du mår bättre om 1-4 dagar. Helt normalt, helt enkelt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback