Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-06, 09:32
  #1
Medlem
Lucky-Mans avatar
Varför spelar vi? Skriv anledningen som får dig att spela

Själv så vet jag att jag inte kommer slå jackpotten men gillar att samla på mig alla de mindre vinsterna (många bäckar små) eller träffa bonusspel. Jag älskar bonusspelen i slots, det är liksom garanterade pengar när den spinner.

Gillar även thrillen man får när man höjer sin bet från 10kr till 100 kr.
Citera
2018-11-06, 10:02
  #2
Medlem
likeabawzs avatar
Jag spelar inte slots men poker. För att jag älskar spänningen när man ska se floppen och att det är ett väldigt roligt mindgame.
Citera
2018-11-06, 10:03
  #3
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Roligt tidsfördriv som har lett till att jag vunnit stora summor. Spelar roulette och blackjack, samt lite odds.
Citera
2018-11-06, 13:31
  #4
Medlem
kostymnisses avatar
Det är ett skönt tidsfördriv, sedan rätt socialt när man står och tjötar i spelbutiken med. Dessutom höjer det tempen vid rätt avslagna matcher om man har spelat lite.
Citera
2018-11-06, 15:39
  #5
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Jag spelar mest bara automater när jag handlat, målet är att göra växelmynt till en sedel. (Bor där det är lagligt )
Citera
2018-11-06, 16:33
  #6
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Jag spelar mest bara automater när jag handlat, målet är att göra växelmynt till en sedel. (Bor där det är lagligt )
Ungefär som jag på krogen då. EV för en tjuga och övrig växel är = 0 när man e full så varför inte satsa dem på BJ eller jack vegas o få en röding.
__________________
Senast redigerad av Lucky-Man 2018-11-06 kl. 16:37.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback