Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-25, 12:57
  #49
Medlem
Jajjamän, det är jag medveten om.
Citera
2018-11-25, 16:15
  #50
Medlem
Prövade vingarna lite idag, dängde dit 110kg på stången och hamrade på 21reps. Djupa! Detta trots att detta var 2a benpasset för veckan och efter 4set marklyft. Kunde jag aldrig i min vildaste fantasi tro med tanke på att det bara är början på v3.

/ Allt gott.
Citera
2018-11-27, 19:53
  #51
Medlem
Kort uppdatering om mitt allmänmående kan eg beskrivas så här. Så in i helvete självsäker, jag har aldrig tyckt om att prata inför människor men nu känner jag mig fan som deras jävla lejonpappa.

Morgonribban är god och saker som disk tvätt o sån där skit. Ärligt, det är fan inte ens jobbigt att ta sig för detta längre.

Min stubin är längre, med det menar jag att jag inte hetsar/stressar upp mig över saker lika lätt.

Sen det här med kvinnor, fan dom måste ju känna att det osar testo. Såg en dokumentär där ett gäng snubbar fick reagera på ett gäng damer och nog fasen prickade dom in de som hade ägglossning, ni förstår vart jag vill komma.

Ursäkta språkbruket och styckesindelningen men jag vela få fram lite känsla i texten.

/Mvh för bra, eller har jag bara blivit den jag var.
Citera
2018-11-30, 20:02
  #52
Medlem
Kort uppdatering, +3kg på vågen, styrkan även den på väg upp, sakta men säkert. 5é satt som en smäck i höger lår igår. Några finnar men det kan jag leva med.

Har dock dykt upp lite frågeställningar. Sticka genom gaddningar? Vill minnas att sköterskor ej rekommenderar det pga ärrbildningen, om dom måste "so be it" men ska helst undvikas?

Sen infektionsrisk efter injektion, typ hoppa i en jacuzzi. Givetvis förstår jag att det inte är en krater rakt in då allt stannar kvar.. Men aa jag tror ni förstår min frågeställning.

/Mvh
Citera
2018-11-30, 21:09
  #53
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvester-med-z

Sen infektionsrisk efter injektion, typ hoppa i en jacuzzi. Givetvis förstår jag att det inte är en krater rakt in då allt stannar kvar.. Men aa jag tror ni förstår min frågeställning.

/Mvh

Står du och hugger dig på kanten till Jacuzzin och sen dyker i eller hur menar du?
Citera
2018-11-30, 21:21
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Står du och hugger dig på kanten till Jacuzzin och sen dyker i eller hur menar du?

Haha riktigt så glamourös är jag inte, tänkte mer inom det närmsta dygnet. Inser att jag var lite otydlig =)
Citera
2018-12-01, 12:04
  #55
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvester-med-z
Kort uppdatering, +3kg på vågen, styrkan även den på väg upp, sakta men säkert. 5é satt som en smäck i höger lår igår. Några finnar men det kan jag leva med.

Har dock dykt upp lite frågeställningar. Sticka genom gaddningar? Vill minnas att sköterskor ej rekommenderar det pga ärrbildningen, om dom måste "so be it" men ska helst undvikas?

Sen infektionsrisk efter injektion, typ hoppa i en jacuzzi. Givetvis förstår jag att det inte är en krater rakt in då allt stannar kvar.. Men aa jag tror ni förstår min frågeställning.

/Mvh

Genom tatueringar är väl snarare kanske tanken att det finns risk för bläck att följa med men ärligt talat känner jag spontant att det inte är något att oroa sig över.
Får själv köra en del subkutana injektioner genom gaddade områden, förvisso då med insuslin-nål som är ännu mindre, men så länge du inte kör med virkpinnen (dvs gul/rosa nål) så har jag svårt å tänka mig att problem skulle uppstå som följd av att ha stuckit genom tatuerad hud.

Infektionsrisk vid injektioner är enligt den frågeställning du angav minimal. Det som hade kunnat va problem är om du kör injektion i röven låt säga med en stor nål i stil med virkpinnen, lyckas pricka något större ytligt liggande kärl med blödning under huden, vispar runt i muskeln så att muskeln skadas, varpå du hoppar ner i jacuzzin på Centralbadet där du marinerar tillsammans med ett gäng svettiga män så kan risken för en infektion i alla fall bli påtaglig. Utför man dock injektionen på korrekt manér utan komplikationer, dvs så som du nu gör, och badar jacuzzi någon timme efter injektion så skulle jag bedöma risken som minimal om inte obefintlig.

Det är minimala hål som skapas i huden och om nålen är så vass som den ska vara, dvs inte gått igenom gummimembran eller dragits mot innerväggen i nålskyddet, så vete fan om man ens kan kalla det för hål när nålen åkt ut igen. Hur som helst så läks detta ihop oerhört snabbt.


Mvh,

-Alfred
Citera
2018-12-01, 20:59
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Genom tatueringar är väl snarare kanske tanken att det finns risk för bläck att följa med men ärligt talat känner jag spontant att det inte är något att oroa sig över.
Får själv köra en del subkutana injektioner genom gaddade områden, förvisso då med insuslin-nål som är ännu mindre, men så länge du inte kör med virkpinnen (dvs gul/rosa nål) så har jag svårt å tänka mig att problem skulle uppstå som följd av att ha stuckit genom tatuerad hud.

Infektionsrisk vid injektioner är enligt den frågeställning du angav minimal. Det som hade kunnat va problem är om du kör injektion i röven låt säga med en stor nål i stil med virkpinnen, lyckas pricka något större ytligt liggande kärl med blödning under huden, vispar runt i muskeln så att muskeln skadas, varpå du hoppar ner i jacuzzin på Centralbadet där du marinerar tillsammans med ett gäng svettiga män så kan risken för en infektion i alla fall bli påtaglig. Utför man dock injektionen på korrekt manér utan komplikationer, dvs så som du nu gör, och badar jacuzzi någon timme efter injektion så skulle jag bedöma risken som minimal om inte obefintlig.

Det är minimala hål som skapas i huden och om nålen är så vass som den ska vara, dvs inte gått igenom gummimembran eller dragits mot innerväggen i nålskyddet, så vete fan om man ens kan kalla det för hål när nålen åkt ut igen. Hur som helst så läks detta ihop oerhört snabbt.


Mvh,

-Alfred

Tack som fasen Alfred! Utmärkta svar som alltid.
Citera
2018-12-03, 21:34
  #57
Medlem
Lite kort upd.

Vikt +4kg
Bröst +3cm (mätt över bröstvårtor avslappnat
Armar +5mm (spänd och mätt över toppen)
Mage +2cm (mätt över navel, avslappnat)
Lår +1cm (mätt med benet rakt ut över hamstring)
Vader oförändrat.

Styrkan har även den ökat något.

/God kväll.
Citera
2018-12-05, 19:13
  #58
Medlem
Ja vad ska man säga, tror kroppen börjar vänja sig lite vid detta tillstånd, möjligen att jag har börjat sova lite djupare vilket är skönt. 6e spiken igår, gick kanon som vanligt. Kör ff i ytter lår. Möjligen att jag vågar mig på delts vid nästa trots all bläck.

Mer repsstyrka än topstyrka hittills, men det är väl sig som det bör. Vad jag kan minnas så tar det ett litet tag för systemet att fatta hur den kan använda sin nyvunna kraft till en maxutväxling.

Ha det fint gott folk!
Citera
2018-12-08, 18:40
  #59
Medlem
Droppat 1kg kroppsvikt trots samma kosthållning, kanske dax att öka på intaget.

Är i övrigt rätt sliten idag men det är inga konstigheter då det är 6e passet i rad, imorgon 7e sen lite vila och superkompensation.

Slängde i mig 1/4 adex idag också och hoppas på lite mer fart i byxan. Visst den funkar och är som ett spett på morgonen och stundtals skulle jag kunna sätta på allt som rör sig men vissa dagar är bara blä, annat än på morgonen. Tycker även att jag känns hårdare under brösten.

Blodprov väntas till veckan eller den därpå.
Citera
2018-12-15, 15:18
  #60
Medlem
Nr 8 sattes igår, summa summarum så har jag vart på i ca 5v och visst är det som alla säger, det är nu jag börjar märka saker på riktigt vad gäller styrkan osv.
Visst inga supersiffror men helt klart märkbart, kör ju också dos därefter och är skitnöjd.

Säg att jag förlänger det hela och kör 2v till, min tanke är då att krama ur dom sista veckorna med propionate och hcg och på så vis slippa vänta ut tiden tills jag kan gå på pct,n.

Kom gärna med inputs/frågor/funderingar.

Ha det gott!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback