Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-05, 20:17
  #1
Medlem
Behöver akut hjälp, en kompis köpte för en dag sen vad langaren sa var sömnpiller. Fast forward 3h kompisen spyr blodblandad vätska var 20e minut och kan inte stå utan att svimma, ont i magen och yr.
Kontaktade dealern, han måste varit riktigt borta när han sålde skiten för nu säger han att det är piller från darkweb som nästan alla dör av "kroppen stängs sakta ned och det är få som överlever" sjukaste är att 112 vägrar skicka ambulans. Någon som vet vad det kan ha varit? Kompisen har minnesluckor från exakt hur pillret såg ut men en fattig beskrivning var vita och runda. Akut hjälp snälla!!!
2018-11-05, 20:21
  #2
Medlem
Dr_Dollars avatar
Ring 112 din idiot!
2018-11-05, 20:24
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Ring 112 din idiot!
Jo tack kompisen har gjort det 7 gånger och krävt ambulans men de vägrar även fast han säger att hans kropp stängs ner pga döds piller. De har något emot överdoseringar som behöver akuthjälp
2018-11-05, 20:24
  #4
Avstängd
Jango-fetts avatar
Är du efterbliven? Vad fan sa du till larm-operatören. Få in din vän på sjukhuset din dumstrut. Eller så slutar du trolla.

Citat:
Ursprungligen postat av Chareslee
Jo tack kompisen har gjort det 7 gånger och krävt ambulans men de vägrar även fast han säger att hans kropp stängs ner pga döds piller. De har något emot överdoseringar som behöver akuthjälp

Skitsnack. Det är klart dom hjälper vid överdoseringar
2018-11-05, 20:25
  #5
Avstängd
MantisSvantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chareslee
Behöver akut hjälp, en kompis köpte för en dag sen vad langaren sa var sömnpiller. Fast forward 3h kompisen spyr blodblandad vätska var 20e minut och kan inte stå utan att svimma, ont i magen och yr.
Kontaktade dealern, han måste varit riktigt borta när han sålde skiten för nu säger han att det är piller från darkweb som nästan alla dör av "kroppen stängs sakta ned och det är få som överlever" sjukaste är att 112 vägrar skicka ambulans. Någon som vet vad det kan ha varit? Kompisen har minnesluckor från exakt hur pillret såg ut men en fattig beskrivning var vita och runda. Akut hjälp snälla!!!


Mm. Dealen gillar inte att ha kunder, och 112 bryter mot reglerna?

2018-11-05, 20:26
  #6
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chareslee
Jo tack kompisen har gjort det 7 gånger och krävt ambulans men de vägrar även fast han säger att hans kropp stängs ner pga döds piller. De har något emot överdoseringar som behöver akuthjälp


Då tar du taxi, ringer en polare, eller kör själv!
Nånstans måste du väl ändå förstå att här är nog inte det bästa alternativet utan på sjukhuset...visst?
2018-11-05, 20:27
  #7
Medlem
Okej ni var inte till mycket hjälp det jag undrar är om någon har en aning om vad det kan vara. Tro mig vi arbetar med att få in kompisen nu.
2018-11-05, 20:28
  #8
Medlem
MrBabyBoys avatar
Säg till 112 att han tagit en överdos heroin och håller på att somna in, men säg väl när ambulansen är framme att han tagit okända piller.
2018-11-05, 20:30
  #9
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chareslee
Okej ni var inte till mycket hjälp det jag undrar är om någon har en aning om vad det kan vara. Tro mig vi arbetar med att få in kompisen nu.

Vi kan inte säga någonting om vi inte får någon sorts identifiering utav skiten han har satt i sin kropp, det finns miljontals olika piller och droger, kan vara alltifrån fentanyl till alvedon.
Skriv mer utförligt ifall du vill ha ett riktigt svar, och be andra ni känner ringa 112 och förklara läget.
__________________
Senast redigerad av Zigaretten 2018-11-05 kl. 20:35.
2018-11-05, 20:30
  #10
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattu
Pwnd

Försök att ring 112 igen, läs upp vad du skrev i meddelandet här. Jag hoppas att de förstår allvaret om de får all den informationen så klart som du skrev den här. Ring kranen igen oxå, och försök att få honom att minnas något mer om preparatet. Är du själv med honom? Finns det någon du kan ringa som kommer, ibland vet man knappast själv om man är chokad. Kanske någon annan ska ringa.
Hoppas det går bra för dig och di. Kompis🧡
2018-11-05, 20:41
  #11
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chareslee
Kontaktade dealern, han måste varit riktigt borta när han sålde skiten för nu säger han att det är piller från darkweb som nästan alla dör av "kroppen stängs sakta ned och det är få som överlever"

/../

Någon som vet vad det kan ha varit?
Det var ingen vidare marknadsföring från hans sida inte.

Varför frågar du inte dealern? När han ändå var igång och berättade om ursprunget, effekterna och recensioner, tänker jag.



Eller också kan du fråga kompisen om hans inlogg, det går väl att se i någon form av historik antar jag(?)


Ring taxi om ni inte lyckas få tag på ambulans, bättre än inget.
__________________
Senast redigerad av Mia-Rovy 2018-11-05 kl. 20:43.
2018-11-05, 20:49
  #12
Medlem
Memmajemmas avatar
Hur går det för er?
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback