Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-18, 03:35
  #13
Avstängd
Sommarglads avatar
Jag vet inte om du skojar. Givetvis dödar man inte människor inom vården.

Däremot är det väl känt att personer med allvarliga mentala sjukdomar är överrepresenterade när det gäller självmord.

Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
Dödade dom många människor på stormen?
__________________
Senast redigerad av Sommarglad 2018-11-18 kl. 03:41.
Citera
2018-11-18, 17:26
  #14
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarglad
Givetvis dödar man inte människor inom vården.
Läser du nyhetstidningar?
Eller populärtidningar inom vetenskap och historia, där finns många reportage om vad läkare utsatt människor för, inte alltför långt tillbaka i tiden.
Citera
2018-11-18, 18:27
  #15
Avstängd
Sommarglads avatar
Nej, jag läser varken nyhetstidningar eller popularvetenskap.

Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
Läser du nyhetstidningar?
Eller populärtidningar inom vetenskap och historia, där finns många reportage om vad läkare utsatt människor för, inte alltför långt tillbaka i tiden.
Citera
2018-11-18, 18:31
  #16
Avstängd
Sommarglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
Läser du nyhetstidningar?
Eller populärtidningar inom vetenskap och historia, där finns många reportage om vad läkare utsatt människor för, inte alltför långt tillbaka i tiden.

Men om du kan säga tre mord inom läkarebranchen. så ger jag dig rätt! Under modern tid så klart!

Annars kommer jag döda dig med min retoriska stämma! Tro inte annat!

Kom igen nu! I Dare you motherfucker! Vi minns dig som en kille som inte stod för sitt ord.

Och det är en ganska allvarlig anklagelse.

- - -
Jag är inte helt arg dock. jag tycket följande stycket med jim carrey är lite roligt!

https://www.youtube.com/watch?v=Q-uOBDFPBTM
__________________
Senast redigerad av Sommarglad 2018-11-18 kl. 18:54.
Citera
2018-11-18, 19:02
  #17
Avstängd
Sommarglads avatar
[quote=Sommarglad|65872010]Men om du kan säga tre mord inom läkarebranchen. så ger jag dig rätt! Under modern tid så klart!

Annars kommer jag döda dig med min retoriska stämma! Tro inte annat!

Kom igen nu! I Dare you motherfucker! Vi minns dig som en kille som inte stod för sitt ord.

Och det är en ganska allvarlig anklagelse.

- - -
Jag är inte helt arg . jag tycket följande stycket med Jim Carrey är lite roligt!

https://www.youtube.com/watch?v=ajdsOR_MNB0

Eller när Kevin Spacey imiterar Jack Nickolson.

https://www.youtube.com/watch?v=8KooaRwGO40
Citera
2018-11-18, 19:20
  #18
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarglad
Men om du kan säga tre mord inom läkarebranchen. så ger jag dig rätt! Under modern tid så klart!
Dr. Mengele och Dr. Machiarini har mördat fler än tre människor sammanlagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Sommarglad
Annars kommer jag döda dig med min retoriska stämma! Tro inte annat!
Det ser jag inte fram emot, så jag tror jag lämnar tråden med det här inlägget.

Citat:
Ursprungligen postat av Sommarglad
Kom igen nu! I Dare you motherfucker! Vi minns dig som en kille som inte stod för sitt ord.
Vilket var det ordet då? Vilka är "vi" och varför minns ni mig överhuvudtaget?

Och det är en ganska allvarlig anklagelse.

- - -
Jag är inte helt arg dock. jag tycket följande stycket med jim carrey är lite roligt!

https://www.youtube.com/watch?v=Q-uOBDFPBTM[/quote]
Citera
2018-11-18, 20:36
  #19
Avstängd
Sommarglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
Dr. Mengele och Dr. Machiarini har mördat fler än tre människor sammanlagt.

Jag stöder inte dig när du tar hjälp av en gammal nazistdoktor från 40-talet för att stödja din ganska undermåliga argumentation.

Men det var ju bara två stycken! Jag frågade om tre stycken läkare som begått mord!

Kan du namnet på någon tredje doktor så vinner du priset att ha aegt mig!

Men låt oss säga att 22:00 går din tid ut för att kunna förnedra mig ifall jag har fel Jag är inte sämre än att jag kan ta en smäll, eller två.

Det är den tiden du får att hitta den tredje mordläkaren. Tiden tickar. Tro inte annat!
__________________
Senast redigerad av Sommarglad 2018-11-18 kl. 21:28.
Citera
2018-11-19, 17:09
  #20
Medlem
Klarabella79s avatar
Patienter som hade platsat på beckis bor numer på gruppboende.. Finns ett gruppboende som heter just Beckimberga Gruppbostad. Känner en som jobbar där och dom har den största personalstyrkan för typ 7 boende. Tror h*n sa att dom är 35 anställda på dessa 7.. Krävs minst dubbelbemanning på alla boenden. Dom kan inte gå ut med mer än 1 i taget då det kan ”hända” lite saker. Åker aldrig kommunalt som andra bienden kan göra med sina brukare.

Så numer heter det fint ich kallas gruppbostad istället för dårhus/mentalsjukhus/avdelning..

Kanske inte tillför tråden ett dyft men tänkte på den bostaden när jag såg tråden
Citera
2018-11-19, 19:10
  #21
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarglad
Jag stöder inte dig när du tar hjälp av en gammal nazistdoktor från 40-talet för att stödja din ganska undermåliga argumentation.

Men det var ju bara två stycken! Jag frågade om tre stycken läkare som begått mord!

Kan du namnet på någon tredje doktor så vinner du priset att ha aegt mig!

Men låt oss säga att 22:00 går din tid ut för att kunna förnedra mig ifall jag har fel Jag är inte sämre än att jag kan ta en smäll, eller två.

Det är den tiden du får att hitta den tredje mordläkaren. Tiden tickar. Tro inte annat!
Jag har ingen lust att googla åt dig. Men träfflistan du får, om du bemödar dig, lär räcka som svar på dina funderingar.
Citera
2018-11-19, 22:04
  #22
Avstängd
Sommarglads avatar
Det är klart du inte vill. Du förlorade ju tävlingen. Du lyckades inte hitta en tredje mordläkare.

Klockan 22:00 var dessutom tiden ute för dig. Det var då du skulle presentera en enda mordisk läkare.

Jag är djupt besviken. Jag hade så stora förhoppningar på dig!

Fast så besviken är jag inte. Du låter som en kille som förtjänar en bra låt! Så klart!

Jag vet inte om du gillar den. Men men... Jag hoppas du gillar låten!

https://www.youtube.com/watch?v=VDo3pL_eIHg

Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
Jag har ingen lust att googla åt dig. Men träfflistan du får, om du bemödar dig, lär räcka som svar på dina funderingar.
__________________
Senast redigerad av Sommarglad 2018-11-19 kl. 22:29.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback