Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-05, 19:53
  #1
Medlem
Hej köpte en mobil router på Tradera för ett tag sedan och den fungerade fint efter att jag ändrat APN från internet.tele2.se till 4G.tele2.se. Sedan blev den liggande två veckor för att börja använda den igen i förrgår och då fungerade den för att plötsligt börja strula.

Problemet nu är att jag för det första inte ens kan komma in på 192.168.0.1 och logga in med admin som man kunde göra i början, i mobilen blir sidan konstig går att skriva in inloggning men ingen händer och i datorn blir sidan helt blank. (har testat i flera datorer och mobiler och har samma problem.)

Dessutom så blinkar batterisymbolen rött hela tiden även om den sitter på laddning hela natten.

Helt urballad och förstår inte alls vad som har hänt, wifi dyker ju upp och går att ansluta till men går inte att använda då jag får som svar typ "DNS-server svarar inte"...

Någon som vet hur jag ska lösa detta? 4G TP-Link M7300.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback