Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-04, 22:29
  #1
Medlem
Jag vill gå ner några kilo i (fett)vikt och samtidigt bygga muskler och förstår att kosten är en stor del i detta.

Jag vill ha ett detaljerat kostschema, anpassat för mig. Detaljerat på så vis att det till och med står i schemat vad jag ska äta och när; inte i form av x gram antal protein/fett/kolhydrater, utan i form recept och gärna för runt 4 vekor Detta också med hänsyn tagen till hur jag tränar.

Vart vänder jag mig?
Citera
2018-11-05, 07:17
  #2
Medlem
jpettersson1991s avatar
Förslagsvis en vettig PT som kan individanpassa ett schema efter dig och dina behov. Något sådant tar tid och inget man gör gratis.
Citera
2018-11-05, 08:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ayuamarca
Jag vill gå ner några kilo i (fett)vikt och samtidigt bygga muskler och förstår att kosten är en stor del i detta.

Jag vill ha ett detaljerat kostschema, anpassat för mig. Detaljerat på så vis att det till och med står i schemat vad jag ska äta och när; inte i form av x gram antal protein/fett/kolhydrater, utan i form recept och gärna för runt 4 vekor Detta också med hänsyn tagen till hur jag tränar.

Vart vänder jag mig?

Det är inte så komplicerat. Exempel 1: Kör en bas på 10 kokta ägg per dag och 1kg grönsaker och 500g kyckling.
Anpassa sen kalorierna du äter utöver det med benedict ekvationen.

Boom! Resultaten kommer från dag 1
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback