Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-04, 21:04
  #1
Medlem
Har fått husis två gånger nu av ett gäng snutar som tagit mig på pissprov, har fått mina grejer beslagtagna två gånger nu och är så jävla less prepp värda 15-20k, har skaffat mig nytt nu och är verkligen inte sugen och har inte råd att få detta beslagtaget också så jag behöver ett gömställe där jag kan förvara mitt stash

Tips?? vart gömmer ni era AAS? Har ingen pålitlig vän att ha grejerna hos heller
Citera
2018-11-04, 21:29
  #2
Medlem
Tips; ett ställe som juridiskt inte kan kopplas till dig.

Ledtråd: källare, ute i det fria.
Citera
2018-11-04, 22:18
  #3
Medlem
Vet inte hur mycket mängd det är men ett ställe som jag inte tror är så hett att leta i är elcentralen.

Gissar dock att utrymmet inte räcker till för prepp värt femton lax.
Citera
2018-11-04, 22:31
  #4
Medlem
Som-Gjutens avatar
Det bästa gömstället är det som ingen vet om, det vill säga...
Om du får ett tips i denna tråden och sedan använder den, så vet polisen var de ska leta först

Ett bankfack kanske?
Citera
2018-11-04, 23:22
  #5
Medlem
detta inlägget är ju skapat av en snut så det heter fucking duga...

prepp för 15-20 k får du villkorligt för, torskar du på det igen så åker du in utan diskussion

för det andra vi som har bra gömställen skulle väll aldrig skriva ut skiten så snuten kan gå direkt in och läsa vart vi har vårat gear?
Citera
2018-11-05, 07:06
  #6
Medlem
borrizs avatar
Spoltanken på toastolen är en klassiker.
Citera
2018-11-05, 08:48
  #7
Medlem
Går det inte att hyra ett förvaringsskåp på ditt gym? Men i någon annans namn. annars hos någon som ej har koppling till dig eller låsa in det i en anonym förvaringsbox var som helst.
Citera
2018-11-06, 09:06
  #8
Medlem
DÅ ställer jag frågan!
Var i huset brukar ni oftast hitta gömmorna?
Citera
2018-11-09, 04:11
  #9
Medlem
Roidberts avatar
Du skulle kunna gräva ner det ute i det vilda - åtminstone så länge det är plusgrader ute. Jag har tyvärr ingen koll på hur djupt man måste gräva för att komma till plusgrader när det är kallt utomhus. Lite omständigt att bege sig ut i vildmarken om du ska injicera flera ggr/vecka, men bättre än att åka dit i alla fall.
Citera
2018-11-09, 06:24
  #10
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Spoltanken på toastolen är en klassiker.
Precis, där skulle polisen aldrig leta.
Citera
2018-11-09, 06:39
  #11
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Precis, där skulle polisen aldrig leta.
Frågan är väl snarare om polisen tar sig tid att att plocka ner ton vid ett rutintillslag.

En annan tanke skulle vara att gömma prylarna i en väggfast toalett. Har polisen över huvud taget kunskaperna som krävs för att gå in genom inspektionsluckan. (vet man vad en inspektionslucka är?)
Citera
2018-11-10, 02:13
  #12
Medlem
I innertaket på toaletten på valfri allmän byggnad där det inte lär byggas om eller inspekteras något på ett tag. Tänk bibliotek, universitet, etc

Tränar du på något SATS-gym kan du säkert lyfta bort taket på en toalett där med och ställa skiten
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback