Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-04, 19:11
  #1
Medlem
Hallå där då alla då kunniga webbutvecklare där ute
Det finns nu då väldigt många webbhotell på internet och då att kunna välja just rätt bland alla dom är inte alltid lika lätt men då till följande om min beskrivning vilket tycker ni passar in för just dom kraven? ”Dom som då erbjuder mig följande saker med mina då önskemål beskrivningen skriver jag här nedan”



1. Flerspråksstöd Så som tex Engelska,Franska och Tyska OSV i så fall om det då skulle komma andra länder än dom som besöker äns självaste Sverige på sin då sajt\hemsida

2. Verktyg så som tex Textöversätter Hela hemsidor/hemsida automatiskt

3. Statistik och analyser ut av hemsidan
Vilket eller Vilka rekommenderas?

6. Lägga till och redigera sitt då innehåll på sin då sida\sidor\undersidor helt själv
Drag & släpp

7. inga kodning så att ”Wordpress” är icke min grej

8. innehållsblock
Något som ni kan rekommendera

9. Guider och information
Var hittar man dom som tex hjälpfunktioner på internet

10. Vilket ut av dom alla webbhotell tycker ni som har läst detta passar in på just mina önskemål & krav som jag just nu har beskrivit
Citera
2018-11-05, 09:47
  #2
Medlem
Du frågar webbutvecklare om webbhotell, men det du efterfrågar har väldigt lite med utveckling att göra. Du vill ha en tjänst där du kan peka och klicka och det ska bara fungera. Det sysslar inte webbutvecklare med. Möjligtvis en webbdesigner.

Wordpress kräver ingen programmering om man inte vill göra egna grejer, men det mesta finns redan som plugins. Många webbhotell kan förinstallera det åt dig och sen är det bara att peka och klicka.

Det du verkar söka är något som Wix.com. Det är en "website builder". Vad jag känner till så kan du inte ens programmera något där.
Testa Wix.com. Det är gratis att testa. Saknar du funktioner så sök vidare och testa andra tjänster.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback