Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-06, 11:03
  #13
Medlem
Kontextuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Definera hårt? Snabbt möjligtvis
En intressant fråga; jag skulle nog definiera det som kombinationen av hårt och djupt på samma gång. Småkukade lyckas väl inte med det senare så i de fallen handlar det bara om snabbt.
Citera
2018-11-06, 11:46
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontextus
När jag dejtar eller är ihop med en tjej så brukar jag för det första hålla på så länge jag kan innan jag kommer och jag kör växelvis mellan lugnt och så hårt, djupt och snabbt jag kan. Än så länge har ingen tjej protesterat så jag antar att de är vana vid det sedan tidigare pojkvänner. Min fråga riktar sig främst till tjejer i den här tråden om ni i princip alltid har blivit riktigt hårdknullade under någon fas av samlagen i era relationer? Det brukar väl då främst gälla i den stund han kommer och pumpar på så mycket han kan innan ståndet lägger sig?


Hårt och djupt så att man trycker till livmodern hårt är inte så fasligt många tjejer som imponeras av, enligt mina undersökningar...
Citera
2018-11-06, 11:48
  #15
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontextus
Har det med andra ord varit olidligt hårt ibland och har din fitta ändå fortsatt hålla sig hyfsat tight?


Enligt honom är jag lika tajt som när vi träffades.

Jag har bara varit med honom så det vore konstigt annars
Citera
2018-11-06, 18:47
  #16
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontextus
En intressant fråga; jag skulle nog definiera det som kombinationen av hårt och djupt på samma gång. Småkukade lyckas väl inte med det senare så i de fallen handlar det bara om snabbt.
Hårt och djupt med lång snopp verkar maj. kvinnor av vad jag vet inte uppskatta. Att det stöter mot livmodertappen gör enligt många ont. Beror på hur stora båda är. Så att dunka på djupt utan att kolla hur det känns för henne är en dålig idé.

Genomsnittsdjupet på en skandinavisk slida (under sexuell upphetsning) är 15, längd på snopp 15. En penis på 17 som dunkar in i en 15 cm djup fitta kommer antagligen att orsaka smärta, men antagligen inte i en som är 17 eller mer djup.


Så om hårt och djupt råknull är skönt beror ju på könens storlek och en s.k småkukad kommer att kunna köra på hårdare i en genomsnittlig vagina.
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Enligt honom är jag lika tajt som när vi träffades.

Jag har bara varit med honom så det vore konstigt annars
Ja alltså, fittan töjs ju inte ut av sex vilket skrämmande få vet. Sex kan inte göra slidan större eller slapp.
Citera
2018-11-06, 21:04
  #17
Medlem
Valsus avatar
jag kör hårt när de är oförberedda!
Citera
2018-11-08, 01:41
  #18
Medlem
carminaburanas avatar
Jag är snubbe, och tycker "hårt" är astrist, oskönt och jobbigt. Jag gillar långsamt och mjukt. Tyvärr verkar många tjejer gilla hårt som jag träffat.
Citera
2018-11-08, 01:46
  #19
Avstängd
Krullet83s avatar
Fan vilka noobs ni är. hahaha
Citera
2018-11-08, 20:51
  #20
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Vad tror du själv?
Varit med min man i 9 år och han har väl kört så hårt att ingen man kan någonsin ens mäta sig till hans nivå.

Men det spelar ingen roll för jag ska vara med honom tills döden skiljer oss åt

Har du legat med så många att du kan avgöra att ingen kan mäta sig med hans nivå så måste du ha gökat med en herrans massa snubbar från hela världen egentligen om den logiken ska gå ihop :P
Citera
2018-11-08, 22:44
  #21
Medlem
JackDeLarges avatar
Snabbt, hårt och djupt? Era kukar är med andra ord små.
Citera
2018-11-09, 14:34
  #22
Medlem
Helt ärligt jag föredrar lugnt och mjukt. För många jag har varit med är helt porrskadade och tror liksom det går att bars trycka in utan förspel och köra i 200 km/h och tror man kommer njuta av det..
Citera
2018-11-21, 18:36
  #23
Medlem
Du låter oerfaren, TS.

Allt handlar om kemi och stämning. Var fokuserad och i nuet med din kvinna. Ta det långsamt i början, kommentera hur skön hennes fitta är, kyss hennes kropp samtidigt som du knullar henne djupt och långsamt. Hajar du? Sluta tänka prestation och bara låt era kroppar leka med varandra. växla lite retsamhet med allvar. Du måste knulla hennes hjärna också.

Sen när ni båda är nära orgasm i slutet kan du trycka på ordentligt.

Att bara pumpa hårt och samtidigt inte vara närvarande tror jag ingen kvinna gillar. Det blir mekaniskt och tråkigt precis som en aspie på första fikadejten.
Citera
2018-11-22, 18:14
  #24
Medlem
Instämmer i att det handlar om kemi och stämning. Det gäller att kunna läsa av situationen och bygga upp en passionerad stämning och inte börja med hårt pumpande. Är hon väldigt upphetsad och nära orgasm, så kan man pumpa på ordentligt. Det märks tydligt på kroppsspråket, eller så säger hon det rakt ut vad hon vill. En tjej ville ibland ha en dildo i röven när hon ville bli "rejält knullad" och hennes orgasm var nära. Men det var ju inget man började med.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback