Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-06, 17:26
  #13
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marleymind
Smörjde på en bra hemmagjord naturlig olja efter att ha masserat ner en enorm bula med lite varmvatten. Känseln kom tillbaka efter ca 3h till 100%, är bara lite öm där jag satte nålen Drog i mig en 0.5g lösning till i andra armen efter dessa 3h och höll på att smälla av, men det gick bra och har mått utmärkt överlag

Det var nästan för bra pulver! Använd inte detta som en mall, för jag vill alltid maxa. Börjar jag finns det inget slut, förrän pulvret är slut. Första nålen jag tagit på 2år, men nu blir det till att simma lugnt, tillbaka till vardagen!

Må bäst mina vänner och ta det lugnt
Börjar armen få blå färg så tänk inte utan ring bara 112, om det kommer tillbaks med stickningar och domning så lägg en varm handduk runt. Du kan riskera nervskada om det hamnar i fel område och fräter.
Citera
2018-11-07, 13:54
  #14
Medlem
marleyminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
Varför skulle man inte uppsöka sjukvård?? i sverige så har vi det så bra att även om du tar droger får din sjukhusvistelse inga påföljder i form av nåt brott, det enda som händer är väl att man blir markerad som missbrukare i sin journal?

Jag är stämplad missbrukare sedan många år tillbaka. Jag vill inte slösa deras tid om tillståndet är bra och det bara är jag som har fått noja. Självklart hade jag bett min vän ringa sjukvården om det skulle bli värre
Citera
2018-11-07, 14:00
  #15
Medlem
marleyminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Börjar armen få blå färg så tänk inte utan ring bara 112, om det kommer tillbaks med stickningar och domning så lägg en varm handduk runt. Du kan riskera nervskada om det hamnar i fel område och fräter.

Om det kommer tillbaka nu i efterhand menar du? Det ser bra ut nu iallafall. Tack för tipset mano!

Mvh
Citera
2018-11-07, 17:12
  #16
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marleymind
Om det kommer tillbaka nu i efterhand menar du? Det ser bra ut nu iallafall. Tack för tipset mano!

Mvh
Om det återkommer problem så finns det stor risk för permanent skada, ja. Om det återkommer så tänk inte att du löser det själv utan ring 1177 alt. ta dig till akuten och förklara läget. Men om det är lugnt efter en fem-sju dagar så tror jag väl också att det är lugnt.
Citat:
Ursprungligen postat av marleymind
Absolut söker jag vård om det behövs Men som du säger; Jag tror det är lugnt.

Tänkte om det fanns risk för blodpropp el dylikt menmen! Vi får se vad framtiden har att erbjuda.

Tack allihop för alla tips!

Mvh
Lite det jag tänkte på, tjack orsakar vävnadsskada och koagulering under huden. Den kan komma plötsligt och då är det bråttom.
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2018-11-07 kl. 18:00.
Citera
2018-11-07, 17:57
  #17
Medlem
marleyminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Om det återkommer problem så finns det stor risk för permanent skada, ja. Om det återkommer så tänk inte att du löser det själv utan ring 1177 alt. ta dig till akuten och förklara läget. Men om det är lugnt efter en fem-sju dagar så tror jag väl också att det är lugnt.

Absolut söker jag vård om det behövs Men som du säger; Jag tror det är lugnt.

Tänkte om det fanns risk för blodpropp el dylikt menmen! Vi får se vad framtiden har att erbjuda.

Tack allihop för alla tips!

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback