Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-11-03, 19:21
  #97
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Örebro ett sånt lag fullt med rövhål. Crosscheckings, slashings, suckerpunches. Fyfan.

Ett mindre skillat SAIK med andra ord.
2018-11-03, 19:33
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Örebro ett sånt lag fullt med rövhål. Crosscheckings, slashings, suckerpunches. Fyfan.
Å andra så har dom inga primadonnor som man har i Brynäs. Eller har du glömt förra säsongen då era spelare låg så fort man rörde på dem.
Eller inte ens det beövdes för att få flickorna att ligga på isen.
2018-11-03, 20:17
  #99
Medlem
BallaKlavas avatar
Jimmie!
2018-11-03, 20:20
  #100
Medlem
Ferross avatar
Tror aldrig vi har stängt ner SAIK så här totalt i Twin Peaks tidigare. Snacka om styrkebesked. Serieledning under uppehållet dessutom.
2018-11-03, 20:20
  #101
Medlem
J.R.s avatar
Luleå vinner med övertygande 0-1 och går därmed upp i serieledning. För Skellefteå fortsätter den dåliga trenden. Man är helt enkelt för dåliga för att spela i högsta serien.
2018-11-03, 20:22
  #102
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Luleå vinner med övertygande 0-1 och går därmed upp i serieledning. För Skellefteå fortsätter den dåliga trenden. Man är helt enkelt för dåliga för att spela i högsta serien.

SKAIK fick en kort paus från förlorandet sist, men Ostens tips ser rätt bra ut.
2018-11-03, 20:28
  #103
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
SKAIK fick en kort paus från förlorandet sist, men Ostens tips ser rätt bra ut.
Ja. Att dom vann en match får väl räknas som tur, vet inte vem dom spelade mot. Skaik är så så usla i år att det är underligt att dom ens har betalande publik. Men pengarna är väl slut.
Luleå däremot spelar en underbar ishockey nu, vi skulle dock behöva någon fler forward.
2018-11-03, 20:54
  #104
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Å andra så har dom inga primadonnor som man har i Brynäs. Eller har du glömt förra säsongen då era spelare låg så fort man rörde på dem.
Eller inte ens det beövdes för att få flickorna att ligga på isen.
Är du arg nu igen?
2018-11-03, 21:37
  #105
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Luleklacken kör över hela ske-kraft arena. Vackert!
Bra bete. Jag var på arenan och inte framför nån tv-apparat och där lät det annorlunda.
2018-11-03, 22:07
  #106
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Bra bete. Jag var på arenan och inte framför nån tv-apparat och där lät det annorlunda.

Intressant! Jag var också där och hörde inte ett knyst från Skellefteå-publiken.
2018-11-03, 23:13
  #107
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Intressant! Jag var också där och hörde inte ett knyst från Skellefteå-publiken.
Du är väl hörselskadad?
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback