Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-29, 19:12
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profax
Hej. Någon som vet om det är värt att uppgradera från Mate 10 Pro till OP6T?

Vadå om det är värt? Är din Mate 10 Pro så sönderkörd och så seg att den inte går att använda som det är meningen - köp en ny. Om den fortfarande fungerar så har du ingen användning av en ny mobil.
Citera
2018-11-29, 22:50
  #14
Medlem
Profaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegrandChai
Vadå om det är värt? Är din Mate 10 Pro så sönderkörd och så seg att den inte går att använda som det är meningen - köp en ny. Om den fortfarande fungerar så har du ingen användning av en ny mobil.
Jag får en billigare månadskostnad med telenor change om jag byter till OP6T. Undrar om det är ett uppköp eller inte.
Citera
2018-12-01, 21:14
  #15
Medlem
KokaGrodas avatar
Oneplus 6t (och gamla Oneplus 6) är en fantastisk telefon för sitt pris.
OPT6T har snyggare design och bättre batteri, annars är OP6 likvärdig - och billigare på beg marknaden.
Den som klagar på en OP får betala dubbelt upp för små förbättringar, annars är Antutu benchmark 296000 och DXOmark kameraindex 96 och ett närmast rent Android svårt att överträffa och fantastiska pang för pengarna på 5.800 kr.
Kom igen, nästa år kostar alla telefoner hälften av vad de kostar som nya - varför då betala dubbelt upp för överprisade S9+ eller Apple? Idioti.
Citera
2018-12-20, 10:11
  #16
Medlem
Hej vem tycker ni har bäst batteri nu efter ett tag av dem tre mobilerna
Citera
2018-12-23, 03:05
  #17
Medlem
KokaGrodas avatar
Nu äger jag bara OnePlus 6T och kan inte bedöma de andra, men jag får ut mellan 10-11 timmar SOT på 2 dagars batteritid, alternativt 5-6 dagar på minimalt användande (dvs i princip en standby-tid).
Tror det är svårslaget.
Det går definitivt inte att enbart stirra sig blind på batteriets storlek, det handlar också om hur mobilens mjukvara lyckas optimera batterianvändandet (samt vilka appar du själv använder förstås).
Alla telefonerna du funderar på är populära, och det finns därför trådar på xda för respektive telefon där användare redovisar deras erfarenheter - där hittar du mängder av info.....
https://forum.xda-developers.com/mat...-time-t3836619
https://forum.xda-developers.com/gal...-time-t3755918
https://forum.xda-developers.com/one...-time-t3842610
Citera
2019-01-05, 07:37
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
Hej vem tycker ni har bäst batteri nu efter ett tag av dem tre mobilerna

Huawei Mate20 Pro har tveklöst bäst batteritid, är fruktansvärt nöjd med den, visst, lite bloat, men annars inget att klaga på. Kamera från Leica, fantastiska bilder, grym byggkvalite!
Citera
2019-01-10, 06:25
  #19
Medlem
Jag har en OP6T som jag hittade till nedsatt pris under mellandagsrean. Är extremt nöjd med denna telefon och rekommenderar den absolut. Batteriet klarar 2-3 dagar med mitt användningsmönster och upp till 5 dagar med sparsam användning.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback