Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-02, 20:36
  #1
Medlem
kukflashs avatar
Har köpt mig en randig skjorta som är slimfit (ralph lauren https://www.careofcarl.com/sv/artikl...lue-white.html ). Brukar aldrig använda skjortor men det får mig att se äldre och mer vuxen ut. Jag köpte storlek medium och har tyvärr en liten kalasmage och nu är det såhär att magen spänner ut skjortan, det är inte mycket men det syns och känns. Kan man köra instoppad skjorta och "dra upp" den lite grann så det blir löst tyg vid magpartiet. Tänkte ha mörkblåa byxor till det.
Citera
2018-11-02, 20:52
  #2
Medlem
Hegamons avatar
Jag vill ge dig rådet strunta i skjorta. Det går egentligen inte dra upp skjortan och dölja magen. En skjorta ska sitta rakt och rätt ner i byxorna inte vara uppdragen på något vis. Ha kläder som döljer din mage naturligt.

Ofta räcker det gå ner 5 kg så förvandlas din något runda mage till något helt annat. Ett tips är att du medvetet drar in magen så förbättras din profil avsevärt, och vips så beter du dig som en lönnfet 40-åring i ett nafs.

Slimfit är föresten enbart för folk som är just SLIM, du ska alltså inte ha slimfit sålänge du inte är fitnesslim.

Gör som dom tjocka amerikanerna i sina fula hawaiskjortor, köp något större skjorta och var amerikan.
Citera
2018-11-02, 21:14
  #3
Medlem
Kanske säkrast ha linne eller tshirt under...tänk om en knapp åker upp och ut tittar en hårig mageHar du ingen kavaj eller funderat på att lämna igen skjortan?
Citera
2018-11-12, 19:13
  #4
Medlem
varför bryr du dig? ingen är perfekt. gör de du gillar antingen i byxorna eller utanför.
Citera
2018-11-13, 09:10
  #5
Medlem
Köpa en skjorta som inte är slimfit. De flesta skjortor RL har finns i både och.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback