Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-03, 15:13
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
WTF!!

Förvarar dom medvetet lösenorden i klartext och på nåt sätt motiverar det? Det är ju precis som att banken lägger ut bankkonton och nummer från dosan för vem som helst att ladda ner. Är det verkligen lagligt att göra så som dom gör? Den sidan rekommenderar jag ingen att skapa någon seriös profil på.

Ja. Jag misstänker att sättet att logga in på vilken profil som helst genom mobilsidan också var medvetet och något som administratörerna använde.
Citera
2018-11-03, 16:21
  #14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastiond
Ja. Jag misstänker att sättet att logga in på vilken profil som helst genom mobilsidan också var medvetet och något som administratörerna använde.

VA!? Det blir ju bara värre och värre för varje mening. Menar du som det låter verkligen. Man blir ju mer och mer nyfiken på vilka personer det är som så otroligt oansvarigt driver den sidan är.
Citera
2018-11-03, 16:55
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
VA!? Det blir ju bara värre och värre för varje mening. Menar du som det låter verkligen. Man blir ju mer och mer nyfiken på vilka personer det är som så otroligt oansvarigt driver den sidan är.
Gammal mjukvara som inte uppdaterats sen 2000 och administratörer som är fullständigt intelligensbefriade.
Citera
2018-11-14, 21:27
  #16
Medlem
Tjaa, Jag kan inte heller komma in på mitt konto där, Jag mejlade dem och dem skrev så här.


Hej!

Vi har haft ett databasproblem som gjort att vissa konton har försvunnit eller inte kan logga in. Vi jobbar just nu på att försöka få tillbaka alla kontona och återställa. Vi vet inte än hur lång tid det tar, men jobbar så snabbt vi kan. Tack för ditt tålamod!

Med vänliga hälsningar,
Linnea Ö
Kamrat Kundtjänst
Citera
2018-11-21, 20:38
  #17
Medlem
Mr-Ferguson-s avatar
Det många som har fått samma meddelande när man skickar mail till dom..Det många som förlorade sina kontakter där.Det blir bara mindre användare där..

Mrbozzzz Lapidus
Citera
2018-11-24, 22:19
  #18
Avstängd
Hur länge kommer Kamrat ha problem med sin hemsida? Någon som kan logga in?

Ja någon som vet hur länge Kamrat databasen är nere? Har alla andra släckt sina hopp när det gäller att återfå hemsidan tillbaka? Nostalgi försvinner..
Citera
2018-11-26, 19:14
  #19
Avstängd
Någon kamratanvändare inne?
Citera
2018-11-27, 18:25
  #20
Medlem
Mr-Ferguson-s avatar
Sidan är helt nere..
Citera
2018-11-27, 19:40
  #21
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
WTF!!

Förvarar dom medvetet lösenorden i klartext och på nåt sätt motiverar det? Det är ju precis som att banken lägger ut bankkonton och nummer från dosan för vem som helst att ladda ner. Är det verkligen lagligt att göra så som dom gör? Den sidan rekommenderar jag ingen att skapa någon seriös profil på.

Deras databas blev hackade för ett tag sedan och all information spreds.
Citera
2018-11-28, 18:21
  #22
Avstängd
Någon som vet när Kamrat kommer igång igen? Just nu är allt kaos verkar det som?
Citera
2018-12-11, 00:42
  #23
Medlem
Mr-Ferguson-s avatar
Sidan är helt upp och ner.
Citera
2019-02-03, 09:49
  #24
Medlem
Jag kom in idag!
Men jösses vad det spammas med nya användare av bots med "länkar" i deras profiler. xD

Dem ända som var inne var just dessa, och jag. xD
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback