Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-02, 15:43
  #1
Medlem
Pyrokemis avatar
Har gått på subutex i drygt ett år. Och nu injicerat amfetamin ett par veckor dagligen. Subutex dos ca 1-4mg / dag, amfetamin har varierat, de senaste dagarna kanske 2-400mg / dag.

Slutade också med xanor ca 3mg /dag som jag ätit i ca en månad. Dagen efter jag slutade med xanoren så började jag må riktigt skumt. Illamående, kunde slå i mig en panna och sen sova direkt efter osv... Skitskumt med andra ord. Igår mådde jag nog värst och spydde så fort jag åt lite. Sov mest hela dagen. Svettningar från och till.


Det jag är mest rädd för är ju typ staffylekocker på hjärtat eller något, men det borde väl gjort mig sämre vid det här laget?

Min andra tanke är ju bara att det är abstinens från benson, och eftersom det känns lite bättre idag kanske det kan vara det...? Men illamående, spyor osv...? Ingår det i benso-absen?

Mycket tacksam för svar!
Citera
2018-11-02, 16:09
  #2
Medlem
thenightfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrokemi
Har gått på subutex i drygt ett år. Och nu injicerat amfetamin ett par veckor dagligen. Subutex dos ca 1-4mg / dag, amfetamin har varierat, de senaste dagarna kanske 2-400mg / dag.

Slutade också med xanor ca 3mg /dag som jag ätit i ca en månad. Dagen efter jag slutade med xanoren så började jag må riktigt skumt. Illamående, kunde slå i mig en panna och sen sova direkt efter osv... Skitskumt med andra ord. Igår mådde jag nog värst och spydde så fort jag åt lite. Sov mest hela dagen. Svettningar från och till.


Det jag är mest rädd för är ju typ staffylekocker på hjärtat eller något, men det borde väl gjort mig sämre vid det här laget?

Min andra tanke är ju bara att det är abstinens från benson, och eftersom det känns lite bättre idag kanske det kan vara det...? Men illamående, spyor osv...? Ingår det i benso-absen?

Mycket tacksam för svar!
benso abstinens är inte att leka med, de känns som en buss kör in i hjärnan och allt vad den styr
din kropp går på 3 olika starka droger, och spy är ditt minsta problem
__________________
Senast redigerad av thenightfox 2018-11-02 kl. 16:15.
Citera
2018-11-02, 18:36
  #3
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thenightfox
benso abstinens är inte att leka med, de känns som en buss kör in i hjärnan och allt vad den styr
din kropp går på 3 olika starka droger, och spy är ditt minsta problem

Ja fy fan för en benso at. Värsta jag någonsin gått igenom när det gäller droger. Jag missbrukade klonazepam i en månad lite drygt innan jag bestämde mig för att sluta. Myrkryp, skakis, febrig, ostadig, illamående, ingen aptit alls och all ångest jag trodde jag lindra kom tillbaka Sjutton gånger om. Listan kan göras väldigt lång. Förövrigt är väl inte ditt drogbruk särskilt bra och du bör nog se igenom det en aning. Att slå i sig bums med sub är väl lite som att slita hjärtat och nervsystemet åt två håll på en gång. Var lite rädd om dig. Fridens!
__________________
Senast redigerad av Kajah 2018-11-02 kl. 18:44.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback